رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج کارگری در گیلان با هدف گسترش فرهنگ کار و تولید اجرای می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ عباس اسکندری در نشست خبری کارگران را رزمندگان جبهه اقتصادی دانست و ادامه داد: گیلان دارای ۴۱۸ شهید کارگر است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کارگران در تحقق شعار نقش مهمی دارند، گفت: تحقق شعار امسال یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگری است و در همین راستا برنامه‌های زیادی را دنبال می‌کنیم.

سرهنگ اسکندری به اجرای دو طرح شهید برونسی و کریمی در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: فرهنگ‌سازی تولید در بسیج کارخانجات و رفع موانع تولید مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج کارگری در قالب این دو طرح است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج کارگری در سطح استان گیلان، تصریح کرد: برگزاری یادواره ۱۸ هزار شهید کارگر در گیلان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، حضور در راهپیمایی روز قدس و تجلیل از کارگران نمونه از جمله برنامه‌های هفته بسیج کارگری در این استان است.

سرهنگ اسکندری با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ کار و تولید، افزود: به منظور گسترش فرهنگ کار و تولید در استان گیلان ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج کارگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی در این استان گیلان، بیان کرد: حفظ انسجام و وحدت آفرینی، ترویج فرهنگ و رویه ایثارگری و کمک به رونق تولید از اهداف برپایی شیفت ایثار در واحدهای تولیدی است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در طول هفته بسیج کارگری ۱۵ شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی برپای می‌شود، ادامه داد: بر اساس آمار جامعه بسیج کارگری استان گیلان بیش از چهار هزار ساعت شیفت ایثار در دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و هفته بسیج برگزار شده و این روند در هفته بسیج کارگری هم ادامه دار است.