۱۲ پروژه برق رسانی و پروژه های توسعه آبرسانی شهرستان بندرانزلی در دومین روز از هفته دولت بهره برداری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرانزلی صبح دوشنبه درحاشیه افتتاح این پروژه ها با تبریک فرا رسیدن هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های برق رسانی با اعتبار ۱۰میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان اجرایی شده است و شان این پروژه ها شامل نصب ۷ دستگاه ترانسفورماتور، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار به طول ۶۹ هزار و ۱۷۰ متر بود.

بابک شکوهی افزود : تعویض ۲۶۴ مورد پایه های فرسوده برق شهرستان، احداث و اصلاح شبکه های ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف به طول چهار هزار و ۲۴۷ متر از دیگر اقدامات اداره برق شهرستان انزلی بود که این پروژه ها در روستای سیاوزان در غرب شهرستان انزلی به صورت نمادین افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندرانزلی همچنین از بهره برداری از توسعه شبکه آبرسانی شهری در منطقه کلویر و نویر خبر داد و گفت: لوله گذاری این پروژه به طول هزار ۹۴۷متر با نظارت معاونت مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب گیلان و امور آبفای بندرانزلی از سال ۹۸ آغاز شده بود که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

شکوهی راد افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر دو هزار و ۶۹۸ میلیون ریال از ماده ۱۱ تامین و با بهره برداری از این پروژه ۳۵۰ خانوار از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.