ناهید نوشاد- پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و همکار شاغل در بیمارستان گلسار رشت در راه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا به شهادت رسید.

به گزارش ندای گیلان،«ناهید نوشاد» چهارمین پرستار فداکار گیلانی است که در چند وقت اخیر همچون سایر همکاران پرتلاش خود به مداوای بیماران کرونایی پرداخت و سرانجام نیز در همین راه شهید خدمت شد.

وی پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و همکار شاغل در بیمارستان گلسار رشت بود که در این مدت از هیچ تلاشی برای مداوای بیماران کرونایی فروگذار نکرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، درگذشت ناهید نوشاد- پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و همکار شاغل در بیمارستان گلسار رشت را که در راه خدمت رسانی جان به جان آفرین تسلیم کرد، تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها درگذشت چهارمین شهید پرستار راه خدمت، استان گیلان ناهید نوشاد – پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی رشت و پرستار شاغل در بیمارستان گلسار که بر اثر کرونا ویروس  به دیار باقی شتافتند را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه  تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم که با یک عزم ملی و وفاق جمعی بر مشکل کنونی نیز فائق خواهیم شد.
از خداوند متعال برای آن سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نرجس خانعلی‌زاده نخستین شهید خدمت گیلانی و پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بود که در برای ریشه‌کنی ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

غلامرضا وثوقی کیا نیز از دیگر پرستاران باسابقه شاغل در بیمارستان‌های آریا و پورسینا رشت بود که به‌علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

همچنین علی شیخ مرادی نیز پرستار بیمارستان قائم(عج) رشت بود که در روزهای گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را در راه نجات بیماران فدا کرد.

 

تسنیم