فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک یادمان شهید حق بین را بر سر مزارش احداث کنیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور با حضور در شهرستان لنگرود بر سر مزار سردار شهید محمد علی حق‌بین با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: گیلان در دوران انقلاب دلاورمردان و فرماندهان مبارز و دلیر زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تبیین ابعاد شخصیتی سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس را عاملی مؤثر در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان دانست و گفت: باید به جوانان خود درباره ارزش‌هایی که به خاطر آن جوانان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردیم صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا همواره بر ولایتمداری و دفاع از اسلام و حریم اهل بیت تأکید داشتند، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشورمان تلاش و راه شهدا را ادامه دهیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار حق بین عنوان کرد: این شهید همواره در دفاع از جایگاه ولایت و اهل بیت تلاش کرد و در سوریه نیز مایه افتخار همه گیلانی‌ها و فاتح نبل و الزهرا شد.

وی با اشاره به اینکه سیره زندگی شهید حق بین باید برای نسل جدید بازگو شود، افزود: در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک یادمان این شهید گرانقدر را بر سر مزارش احداث کنیم.