معاون گردشگری گیلان از ممنوعیت ورود مسافران به گیلان در طول تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش با اعلام این خبر گفت از هموطنان عزیز خواست با توجه به روند صعودی شیوع ویروس دلتا کرونا و جلوگیری از زنجیره انتقال این ویروس منحوس از سفر به استان گیلان پرهیز نمایند. وی در پاسخ به سوال چگونگی فعالیت اماکن پذیرایی و تفرجگاه های استان گفت، با عنایت به مصوبات ستاد کرونای استان تمامی تفرجگاه ها، موزه‌ها و پارک های استان تا پایان محدودیت ها تعطیل و مراکز پذیرایی نیز فقط مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون بر می‌باشند.

وی افزود در طول مدت محدودیت ها کارشناسان و تیم های بازدید مشترک در سطح استان همه روزه از مراکز تحت پوشش این اداره کل بازدید خواهند نمود و در صورت رویت تخلف با افراد و واحد‌های خاطی بدون اغماض برخورد خواهند نمود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد هیچگونه مجوز اجرای تور گردشگری و طبیعت گردی در استان صادر نشده و افرادی که بخواهند بدون توجه به وضعیت استان اقدام نمایند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

معاون گردشگری استان در پایان با بیان این نکته که قطعاً مردم فهیم کشور در این مدت با همکاری با تمامی عوامل و دستگاههای اجرایی به قطع زنجیره انتقال کمک خواهند کرد، از هم میهمان خواست تا در این شب های عزیز که متعلق به آقا اباعبدالله الحسین است با دعا برای بیماران و کادر پر تلاش درمان از خداوند منان شفا و سلامتیشان را مسئلت نمایند.