نماینده ولی فقیه در گیلان بر شنیدن سخنان تشکل‌ها و کانون‌های کارگری و بازنشستگی استان توسط مسؤولان مربوطه تأکید کرد و گفت: مسؤولان به مشکل کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و بازنشستگان گیلان رسیدگی کرده و پاسخگو باشند.

ندای گیلان:آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با اعضای خانه کارگر تشکیلات گیلان با اشاره به اینکه بنده خود را جزو کارگران و کشاورزان دانسته و همیشه طرفدار محرومان هستم اظهار کرد: مردم گیلان منش بالایی دارند و در بیان مشکلات خود غوغاسالار نیستند.
وی، مردم گیلان را انسان‌هایی متدین و با حیا توصیف کرد و افزود: گیلانی‌ها مردمی کم توقع هستند و اگر یک‌سوم مشکلات این استان در استان‌های دیگر وجود داشت مردم به خیابان‌ها می‌ریختند و ناهنجاری‌های اجتماعی را ایجاد می‌کردند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلانی‌ها دارای حیای اجتماعی هستند، تصریح کرد: حیای اجتماعی عامل عقب‌ماندگی گیلانی‌ها شده است زیرا استان‌های دیگر این امر را رعایت نمی‌کنند.
آیت‌الله قربانی با ذکر روایتی از امام علی(ع)، بیان کرد: کسی که می‌خواهد حق خود را بگیرد صدایش را بلند می‌کند و دیگران نسبت به این امر خرده نمی‌گیرند.
وی بر شنیدن سخنان تشکل‌ها و کانون‌های کارگری و بازنشستگی گیلان توسط مسؤولان مربوطه تأکید کرد و گفت: کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و بازنشستگی خواسته‌های خود را اعلام کنند تا مشکلات را به مسؤولان منتقل کنیم.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بنده به عنوان وکیل تشکل‌های کارگری و بازنشستگان مشکل این اقشار را به گوش مسؤولان مربوطه می‌رسانم، متذکر شد: از مسؤولان می‌خواهم پاسخ تشکل‌های مذکور را بدهند.
آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با همت کارگران و کشاورزان برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) بر دست کارگر بوسه زد و این بوسیدن معنادار بود.