به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، برنامه سینمایی هفت بامداد 6 شهریورماه با یک مناظره جنجالی همراه بود. هوشنگ گلمکانی و مسعود فراستی درباره جریان نقد در سینمای ایران با یکدیگر به گفتگو نشستند. گلمکانی در ابتدای این گفتگو گفت: علت حضورم در هفت حرف های غلطی است که در قسمت […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، برنامه سینمایی هفت بامداد 6 شهریورماه با یک مناظره جنجالی همراه بود. هوشنگ گلمکانی و مسعود فراستی درباره جریان نقد در سینمای ایران با یکدیگر به گفتگو نشستند.
گلمکانی در ابتدای این گفتگو گفت: علت حضورم در هفت حرف های غلطی است که در قسمت گذشته این برنامه درباره مجله فیلم زده شد و امیدوارم پشیمان نشوم. با این اوضاعی که در جهان و اطراف ما هست، جنجال و حاشیه برای سینمای ما سم است. رسانه ای مثل تلویزیون بخاطر وسعت فراگیری اش باید همواره از جنجال و حاشیه دوری کند و نظیر نشریات زرد به این مسائل دستاویز نشود.
وی افزود: برنامه هفت همواره این گونه بوده است و البته در دوره جدید بیشتر شده است و مدام به دنبال ایجاد حاشیه است. مگر در سینما جنجال کم داریم؟ اگر به دنبال جذابیت برنامه هستیم بهتر است از حاشیه استفاده نکنیم. کسانی هستند که اساسا علاقه ای به سینما ندارند و دوست ندارند چیزی به اسم سینما در مملکت باشد. ته ذهن شان این است که خیلی از کشورها سینما ندارند و چه می شود که ما هم سینما نداشته باشیم؟! این برنامه نباید به این افراد کمک کند.