به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، جوان 23 ساله تیم تاتنهام که پس از خروج گرت بیل به سمت سانتیاگوبرنابئو توانست استعداد خود را به نمایش گذارد حال پس از نمایش ناامید کننده زیر نظر روی هاجسون، مربی گذشته تیم ملی انگلیس در تکاپوی نشان دادن تواناییهای خود به مربی جدید است. در […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، جوان 23 ساله تیم تاتنهام که پس از خروج گرت بیل به سمت سانتیاگوبرنابئو توانست استعداد خود را به نمایش گذارد حال پس از نمایش ناامید کننده زیر نظر روی هاجسون، مربی گذشته تیم ملی انگلیس در تکاپوی نشان دادن تواناییهای خود به مربی جدید است.
در سالهای گذشته انگلیس دارای مهاجمین با توانایی بالای گلزنی مثل آلن شیرر، گری لینهکر،مایکل اوون و وین رونی بوده و کین امیدوار است که جای پای آنها بگذارد.
آقای گل لیگ جزیره در فصل پیش، باید از رقبای خویش مثل جیمی واردی، مهاجم گلزن لسترسیتی و دنیل استوریج، مهاجم تیم لیورپول احساس خطر کند و همیشه خود را در بالاترین سطح آمادگی نگه دارد.
طبق عقیده کارشناسان توانایی های کین با سلایق آلاردایس، مربی جدید انگلیس بیشتر شباهت دارد. وی بازیکنی است که به عقب برمیگردد و به بازیسازی تیم نیز کمک میکند اما واردی برخلاف او بیشتر خود را نزدیک به دروازه نگه میدارد و با فرصت طلبی و فرارهای برقآسای خود سعی در ایجاد موقعیت دارد.
تیم ملی انگلیس امشب با اسلواکی در رقابت مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دیدار میکند و این یک آزمون جدی برای این مهاجم جوان و با استعداد سفیدهای وایت هارت لین است.انتهای پیام/ا