محمدعلی نجفی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گیلان اظهار داشت: هم اکنون در استان برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر عزم جدی وجود دارد.

ندای گیلان:محمدعلی نجفی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گیلان اظهار داشت: هم اکنون در استان برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر عزم جدی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای مبارزه با مواد مخدر گیلان عملکرد موفقیت آمیزی داشته است، افزود: فرمانداران مسئولیت ریاست کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها را بر عهده دارند و باید با همراهی سایر مدیران، کارنامه قابل قبولی در این بخش ارائه کنند.

نجفی،اعتیاد را بلایی خانمان سوز خواند و گفت: تلاش برای مبارزه با این معضل اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و همگان باید قدردان دست اندرکاران این بخش باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم جبران کم کاری شهرداری ها در این رابطه، گفت: با توجه به پیگیری شهردار و رئیس شورای شهر رشت، انتظار عملکرد خوبی را در مرکز استان داریم.

در ادامه این جلسه شاهکویی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گیلان نیز به تشریح اقدامات این ستاد پرداخت و خواستار همکاری بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.