سرهنگ مرتضی ترازی، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری فردی که با فروش سکه‌های تقلبی پارسیان، ۵ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از ماسال،فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری فردی که با فروش سکه‌های تقلبی پارسیان، ۵ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مرتضی ترازی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهارداشت: مردم می‌توانند با هوشیاری و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی اعلام شکایت یکی از طلافروشان مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به مغازه وی و جلب اعتمادش ۱۳۰ قطعه سکه پارسیان تقلبی به او ارائه و به جای آن ۵ میلیارد ریال طلا دریافت و به این روش اقدام به کلاهبرداری کرده است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، هویت متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از مشخص شدن محل سکونت این فرد و اعزام پلیس به آدرس محل مورد نظر و دستگیری وی با همکاری ماموران آگاهی شهرستان آستارا خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۶۱ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه گستردگی ترفندهای کلاهبرداری، شهروندان باید هوشیاری بیشتری داشته و فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند.