آمار بالای حضور مردم فومن و شفت پای صندوق های رای مرهون حضور شخص خلیل بهروزی فر است که توانسته بود با محبوبیت در بین مردم به صورت معجزه وار آنها را وارد عرصه کرده در پای صندوق های رای حاضر شده و به وی رای دهند.
به گزارش ندای گیلان از رشت، خلیل بهروزی فر که کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود توانست با کسب ۴۷۸۵۱ رای از مردم فومن و شفت که ۷۱ درصد مشارکت را در این شهرستان‌ها داشتند، با اختلاف آرای ۲۰ هزاری نسبت به رقیب کهنه‌کار خویش ناصر عاشوری که سه دور نماینده ادوار مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بود که یک رکورد را در شرایط کنونی و مشارکت پایین در انتخابات ثبت کرد.
آمار بالای حضور مردم فومن و شب پای صندوق های رای مرهون حضور شخص خلیل بهروزی فر است که توانسته بود با محبوبیت در بین مردم به صورت معجزه وار آنها را وارد عرصه کرده در پای صندوق های رای حاضر شده و به وی رای دهند.
 سیل جمعیت شب های تبلیغات در ستاد بهروزی فر موج عجیبی را در گیلان و کشور ایجاد کرد که موجب تعجب همگان گردیده بود.
بهروزی فر که برای سومین بار متوالی کاندیدای حوزه انتخابیه فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بود توانست با مهارت بسیار خاص به جمع رای دهندگان خود اضافه کرده و با استقامت و صبوری در طول این سالها در بین مردم حضور مستمر داشته و هیچ زمان خود را از مردم جدا نکرد تا اینچنین حماسه ای را در گیلان خلق کرد.
رای بالای بهروزی فر از مردم فومن و شفت و کسب بالاترین رای حوزه های انتخابیه در گیلان آن هم با اختلاف فاحش ۲۰ هزار رای آینده پرقدرت بهروزی فر را در استان و کشور نوید می دهد. چرا که هر کاندیدی اگر پشتوانه رای بالا داشته باشد قطعاً با قدرت بسیار فزاینده‌ای می تواند  در عرصه‌های مختلف تقنین و  نظارت و ضریب نفوذ در کشور برخوردار باشد.
 با توجه به اینکه مجلس یازدهم را بیش از ۷۰ درصد اصولگرایان تشکیل می دهند قطعاً بهروزی فر نیز که در دایره نیروهای انقلاب تعریف می شود می تواند با ضریب نفوذ بالا آینده موفقی را برای شهرستان های فومن و شفت رقم زند.
 کارشناسان سیاسی پیش‌بینی می‌کنند با توجه به محبوبیت و رای بسیار بالا و روحیه خدمت‌گزاری بهروزی فر و همچنین همسویی مجلس، وی در دوره پیش رو موفق عمل کرده میتواند دو یا سه دوره متوالی نماینده مردم فومن و شفت باشد.
همگان منتظرند تا بهروزی فر پس از تحویل  کرسی  نمایندگی از حاج مهدی افتخاری به شعارهای خود عمل کرده تا تغییری  اساسی در حوزه فومن و شفت رخ دهد.
 قطعاً مردم فومن و شفت باید شاهد روزهای خوشی در حوزه انتخابیه خود باشند.