‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش فارس به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سید محمدتقی حسینی با اشاره به تلاشهای کارگران در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در شرایطی که دشمنان از هر تلاش برای ضربهزدن به تولید و اقتصاد کشور استفاده میکردند، کارگران کشورمان موفق شدند تولید را رونق ببخشند. قائم مقام وزیر تعاون، کار […]

‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش فارس به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سید محمدتقی حسینی با اشاره به تلاشهای کارگران در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در شرایطی که دشمنان از هر تلاش برای ضربهزدن به تولید و اقتصاد کشور استفاده میکردند، کارگران کشورمان موفق شدند تولید را رونق ببخشند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بینالملل اضافه کرد: همانگونه که کارگران در دوران دفاع مقدس اجازه تعطیل شدن تولید را ندادند، در روزهای آینده و با اجرای کامل برجام با کار و تلاش خود زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم میکنند.

وی حضور در منطقه ویژه پارس و قرار گرفتن در جمع کارگران پایتخت انرژی کشور را یک افتخار عنوان کرد و ادامه داد: منطقه کاری پارس جنوبی یک منطقه کمنظیر در سطح کشور است.

حسینی تصریح کرد: در این روز علاوه بر تقدیر از کارگران، باید کارگران و کارفرمایان در کنار هم مسائل و مشکلات را بررسی و ارزیابی کنند تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.انتهای پیام/ک