رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از پیگیری مطالبات صنفی اصحاب رسانه در کشور خبر داد و بیان کرد: پیگیر تک تک درخواست صنفی خبرنگاران بوده و در این خصوص رایزنی هایی داشتیم که نمونه بارز آن پیگیری چرایی کاهش ۴۰ درصدی بودجه در رسانه‌های کشور بوده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،عباس محمدیان در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه، فعالان‌فضای مجازی و هادیان سیاسی با موضوع نقش رسانه های انقلاب در جنگ روایت‌ها که به همت سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شد با بیان اینکه نقش رسانه ها پدیده جدیدی در عصر ارتباطات است  اظهار کرد: قدرت رسانه یک ابزار و ظرفیت بسیار قوی است و جبهه انقلاب از این ظرفیت غفلت کرده و ضربه هایی حتی خورده است لذا باید برای حفظ آرمان ها برنامه های مدونی داشت.

وی متولدین دهه ۸۰ و ۹۰‌را وارثان نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: وارثان انقلاب متولدین دهه ۸۰ و ۹۰‌ هستند به این منظور باید واقعیت‌های انقلاب را به این نسل از جامعه بازگو کرد ولی متاسفانه اکثر مدیران رسانه را یک‌سکوی پرتاب می دانند.

محمدیان با بیان اینکه برخی از رسانه ها نباید در زمین دشمن بازی کنند،افزود:، اخبار زیادی در رسانه ها منتشر می شود ولی باید اخبار با منبع درست را پخش کنیم زیرا مخاطبان رسانه های انقلاب فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است.

به گفته محمدیان در باره  بیمه خبرنگاری با وزیر ارشاد جلسه ای برگزار و ایشان قول مساعد دادند لذا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسوولان و وزرا درخواست دارم پیگیر مطالبات خبرنگاران بوده و آنان سکوی پرتاب پیشرفت خود قرار ندهند.