شهردار لنگرود ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه (ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار،ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و جانیاز ، ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان و ولادت امام سجاد(ع))خاطر نشان کرد: سوم خرداد نیز روز آزادسازی خرمشهر را به ایرانیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ندای گیلان:مهندس افشین گلباغی، شهردار لنگرود ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه (ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار،ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و جانیاز ، ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان و ولادت امام سجاد(ع))خاطر نشان کرد: سوم خرداد نیز روز آزادسازی خرمشهر را به ایرانیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

شهردار لنگرود،در ادامه یادآور شد: خرمشهر شهری است به وسعت تمام ایران و برابر تمامی ارزشهایی که شهیدان برای پایداری آن خون پاک خویش را نثار کردند.

در این شهر خونین ،در هر کوی و برزن آن ،آلاله ای سرخ پرپر گردیده است تا شهر برای باری دیگر رنگ سبز به خود بگیرد. نخل های بلند این شهر اگر به سخن درآیند از فداکاری دلیرمردانی به خون خفته حکایت خواهند نمود و ما نیز امروز به یمن دلیرمردان دفاع مقدس این روز بزرگ را به تمامی ملت ایران تبریک عرض می نماییم و امیدواریم ادامه دهنده خون شهدای گرانقدر باشیم.