نماینده عالی دولت در گیلان با صدور پیامی؛کسب عنوان نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در جام جهانی و پیروزی امیررضا معصومی کشتی گیر جوان گیلانی عضو تیم ملی، در این مسابقات را تبریک گفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، متن پیام دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای امیررضا معصومی

پیروزی های ارزشمند شما کشتی گیر جوان گیلانی و درخشش آزادکاران کشور عزیز ایران اسلامی در جام جهانی آمریکا و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها، به عنوان یک دستاورد ورزشی یکبار دیگر ارزش های کشتی گیران ایرانی در آوردگاه جهانی را به اثبات رساند.

اینجانب با کمال مسرت، این برتری های شیرین و غیرتمندانه و نیز کسب نایب قهرمانی جام جهانی آمریکا که باعث خوشحالی، شادی و غرور ملت بزرگ و پهلوان‌پرور ایران اسلامی به ویژه استان گیلان شده را به کادر مدیریتی، کادر فنی و کشتی‌گیران کشورمان و به خانواده‌های شما عزیزان و همچنین به مردم پرافتخار کشورمان تبریک عرض نموده و سربلندی و درخشش دیگر ورزشکاران استان در میادین ملی، بین‌المللی و جهانی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اسدالله عباسی

استاندار گیلان

تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی، نایب قهرمان شد.

امیررضامعصومی کشتی گیر جوان گیلانی در دیدار نهایی این رقابت ها، مقابل نماینده آمریکا به برتری رسید.

وی همانند ۲ دیدار گذشته خود از سوی تماشاگران و کشتی‌گیران حاضر نیز مورد تشویق قرار گرفت.

فینال رقابت‌های کشتی آزاد از ساعت ۳:۳۰ بامداد دوشنبه به وقت تهران در شهر کورالویل ایالت آیووا بین تیم‌های ایران و آمریکا آغاز و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۶ بر ۴ قهرمان جهان شد.