امروز بزرگترين وظيفه‏ ى ما ملت ايران این است که با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب درسهاى آن عزیز به عرش رفته را مرور و زمینه را برای گسترش تفکر ات ایشان و ظهور منجی عالم بشریت بیش‌تر فراهم نماييم.

ندای گیلان:همزمانی روزهایی که ملت ایران نیمه شعبان را ارج می‌نهند باطنین روحبخش یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)؛ بهترین فرصت برای ترویج و گسترش اندیشه های درخشان احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی است که در چارچوب نظریه ولایت فقیه و حركت به سمت تشكيل جامعه فاضله اسلامي به رهبري مصلح كل و منجي موعود حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف ،انقلاب اسلامی رابه پیروزی رساند .

حاکمیت احکام الهی قرآن مجید و شریعت در سراسر زندگی مردم، مردم سالاری دینی، استبدادزدایی، استعمارزدایی، حفظ اعتدال قاطع در خط نه شرقى و نه غربى، عزت بخشيدن به اسلام و ملتهاى اسلامى، مرعوب نشدن در مقابل قدرتهاى جهانی و بیداری اسلامی از پایه های اصلی انقلابی است که امام بزرگوار رهبری کردند.

بی شک برای همه ما  جای افتخار است که بعد از 26 سال از عروج ملکوتی ایشان همچنان عشق امام و حرکت در راه و مسیری که ترسیم فرمودند با قدرت تمام وجود دارد و با الطاف الهی ، پرچم هدایت مردم در اختیار شخصیتی قرار گرفت که همچون ایشان کشتی انقلاب را در میان گردابها و توفان های سهمگین هدایت می‌کنند.

امروز بزرگترين وظيفه‏ ى ما ملت ايران این است که با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب درسهاى آن عزیز به عرش رفته را مرور و زمینه را برای گسترش تفکر ات ایشان و ظهور منجی عالم بشریت بیش‌تر فراهم نماييم.

در پایان باگرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهيد آيت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و از پيروان و شاگردان مكتب امام راحل كه در سالگرد رحلت استاد و مرادش به ملکوت اعلی پیوست و شهدای پانزدهم خرداد توفیق همگان را در درک اندیشه های والای پیرفرزانه جماران و قرار گرفتن در صف یاران حضرت صاحب ‌الامر(عج) از خداوند منان خواستاریم.

 

 

زين العابدين قرباني                                                  محمدعلي نجفي
نماينده ولي فقيه در استان                                           استاندار گيلان
و امام جمعه رشت