فرمانده هنگ مرزی آستارا از پلمب یک واحد صنفی متخلف و کشف بیش از ۱۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به همت مرزداران این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا،سرهنگ هادی قاسمی ظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی رعد ١٣ و در پی کسب گزارشی مبنی بر فروش کالای قاچاق در یک واحد صنفی در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مرزداران قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا بیان داشت: مأمورین معاونت اطلاعات و گروهان مرزی آستارا در پی تلاش و اشراف اطلاعاتی کامل پس از شناسایی با انجام اقدامات اطلاعاتی، مغازه مورد نظر را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مامورین در بازرسی از مغازه متهم، تعداد ٢٦٨ عدد انواع قرص غیرمجاز و ١٣ هزار و ٦٦٥ نخ سیگار خارجی در مجموع به ارزش ۳۳۲ میلیون و پانصد هزار ریال کشف و ضبط، که در این راستا متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در سال ۱۴۰۲ اولویت کاری مرزداران است از مرزنشینان خواست به منظور صیانت و پاکسازی مناطق مرزی از وجود افراد سودجو با اعلام هرگونه اطلاعات و اخبار مرتبط، مرزبانی را در حفظ امنیت اجتماعی در مناطق مرزی یاری نمایند.