ندای گیلان:احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه کمتر از ۲۰۰ هزار واحد هم می ماند که سال ۹۵ واگذار خواهد شد، گفت: مردم به جز حق انشعاب، هیچ گونه پرداختی ندارند و وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو هزینه زیرساخت ها را پرداخت می کنند. مهرآبادی اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی از محل فروش […]

ندای گیلان:احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه کمتر از ۲۰۰ هزار واحد هم می ماند که سال ۹۵ واگذار خواهد شد، گفت: مردم به جز حق انشعاب، هیچ گونه پرداختی ندارند و وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو هزینه زیرساخت ها را پرداخت می کنند.

مهرآبادی اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی از محل فروش زمین در شهرهای جدید، ساخت راه‌های دسترسی و تونل‌ها را انجام داده است.

مهرآبادی با تاکید بر اینکه تامین مالی قرارداد طرح مسکن مهر ۴۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که باید افزایش یابد، تصریح کرد: افزایش سقف وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان تاثیر مهمی در اتمام طرح های مسکن مهر دارد و بانک مسکن از ۵۰۰ هزار واحدی که برای دریافت وام معرفی شده، برای ۲۸۰ هزار واحد ابلاغیه زده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: باید سقف وام افزایش یابد تا طرح مسکن مهر، سریعتر تکمیل شود و اگر افزایش نیابد با کندی کار مواجه خواهیم بود.

وی اظهارداشت: از سال ۸۶ که طرح مسکن مهر آغاز شد^ برای ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد قرارداد ساخت تنظیم شده و تاکنون ساخت (سقف و اسکلت) دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد به پایان رسیده است.

مهرآبادی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۰ هزار واحد این طرح در دولت های نهم و دهم به پایان رسید، افزود: بیش از ۴۷۰ هزار واحد در دولت یازدهم آماده شد که ۴۰۶ هزار واحد واگذار شده و ۶۶ هزار واحد آماده واگذاری است.

وی گفت: پارسال فروش اقساطی ۳۸۵ هزار واحد به پایان رسید و امسال نیز ۴۵۰ هزار واحد را نیز فروش اقساطی می کنیم.