ویژه برنامه مجازی «قند پارسی»، با محوریت پاسداشت زبان، ادبیات و فرهنگ ایران با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و جهاد دانشگاهی استان و با سخنرانی یکی از اساتید دانشگاه گیلان بصورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، در ادامه برنامه‌های فرهنگی مناسبتی کتابخانه های عمومی استان گیلان، ویژه برنامه مجازی «قند پارسی» با حضور و سخنرانی معصومه غیوری یکی از استاتید برجسته دانشگاه گیلان و شعرخوانی جمعی از دانشجویان این دانشگاه با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و جهاد دانشگاهی استان بصورت مجازی برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه با هدف تبیین اهمیت و جایگاه زبان فارسی در ادبیات ایران و کنکاش پیرامون این موضوع ساعت ۱۰صبح روز شنبه(۲۷شهریور) بصورت مجازی از طریق پلتفرم صفحه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl برگزار خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند با ورود به صفحه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و کلیک بر روی گزینه میهمان در این محفل فرهنگی شرکت کنند.