ویژه برنامه‌ی «حرم تا حرم» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همراهی دیگر دستگاه‌های استانی و در نخستین روز دهه کرامت، از حرم مطهر خواهر امام شهر رشت آغاز شد.

به گزارش ندای گیلان،عضو شورای اسلامی شهر رشت  در آیین افتتاح استانی طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت، دهه‌ی کرامت را دهه‌ی خوبی و نیکی‌ها خواند و رسالت دختران در الگوبرداری از شخصیت حضرت معصومه(س)، حفظ حجاب و مقابله با هجمه‌های دشمنان مهم برشمرد.
فاطمه شیرزاد هم‌چنین با اشاره به تلاش دشمنان برای ورود به حریم خانواده‌ها تصریح‌کرد:نقش مجموعه‌های فرهنگی و دستگاه‌های فعال در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، ویژه است و برهمین اساس نیازمند حمایت مالی و معنوی از این مجموعه‌ها هستیم.
برپایه این گزارش، غبارروبی و عطر افشانی حرم مطهر فاطمه اُخری(ع)، اجرای مسابقه حضوری، قصه‌گویی و خوانش کلمه از سوی مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون رشت از دیگر برنامه‌های این مراسم در حرم خواهر امام رضا (ع)، واقع در شهر رشت بود.
گفتنی است، ویژه برنامه‌ی «حرم تا حرم» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همراهی دیگر دستگاه‌های استانی و در نخستین روز دهه کرامت، از حرم مطهر خواهر امام شهر رشت آغاز شده و هم‌زمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع)، در آستان سلطان جلال‌الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه به نقطه‌ی پایانی خود خواهد رسید و مراکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون رشت و آستانه اشرفیه نقش مهمی در اجرای آن ایفا می‌کنند.