فرماندار فومن گفت:در چهار ماهه اول سال جاری در خیابان امام به ویژه محدوده چهار راه معلم ۳۰ مورد تصادف و ۲۰ مورد نزاع و درگیری رخ داده است.

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا محسنی صبح دوشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار فومن، اعضای شورای شهر پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان اجرایی دانست و اظهار کرد: باید در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری از نظرات کارشناسانه اعضای شورا استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری در کنار تعهد به شهروندان باید ابعاد و مسائل گستره تر و فراتر از منافع شهر را مد نظر قرار دهند، گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان فومن باید بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

محسنی ادامه داد: باید با برنامه ریزی کارشناسانه از ظرفیت و فضای موجود شهری در فومن در زمینه ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و مسافران استفاده شود.

وی در ادامه به برخی از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری فومن اشاره و با بیان اینکه طرح جدول گذاری در خیابان امام قابلیت اصلاح را دارد، افزود: از نظرات اصلاحی کارشناسانه در خصوص اجرای این طرح تا زمان آماده شدن زیرساخت اصلی آن استقبال می‌شود.

فرماندار فومن با بیان اینکه همکاری شورای شهر و پلیس راهنمایی و رانندگی در تقویت نظم و انضباط در ترددهای شهری حائز اهمیت است، تصریح کرد: اگرچه هر گونه تغییری مقاومت‌هایی به دنبال دارد، اما اگر این تغییر بر اساس تصمیمات کارشناسانه باشد، موجب تقویت و انسجام نظم شهری می‌شود.

محسنی با اشاره به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر اینکه در چهار ماهه اول سال جاری در خیابان امام به ویژه محدوده چهار راه معلم ۳۰ مورد تصادف و ۲۰ مورد نزاع و درگیری رخ داده است، بیان کرد: آمار تصادفات در نتیجه جدول گذاری و جدا کردن مسیر تردد در محدوده چهار راه معلم به صفر رسیده لذا باید از پیشنهاد و اصلاحات کارشناسانه استقبال شود.

وی در ادامه تأکید کرد: همکاری و تعامل در این اجرای پروژه های شهری به ویژه در حوزه مدیریت ترافیک در فومن ضروری است.