شخصیت های سیاسی در پیام هایی درگذشت استاندار اسبق گیلان را تسلیت گفتند

به  گزارش ندای گیلان،مردم گیلان ظهر نهمین روز از خرداد ماه را درحالی سپری کردند که با خبر ناگوار درگذشت استاندار اسبق و محبوب این استان روح الله قهرمانی چابک مواجه شدند.

شخصیت های سیاسی نیز در واکنش به  درگذشت این مرحوم،پیام هایی را صادر کردند.

*سلطانی فر،استاندار سابق گیلان و وزیر ورزش و جوانان در پیامی آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی برادر عزیزم، جناب آقای روح الله قهرمانی چابک که در دوره مسولیتم به عنوان استاندار گیلان، معاونت اینجانب را در استان بر عهده داشت سبب تاثر و تالم فراوان گردید.

این پیشامد ناگوار را خدمت خانواده،دوستان و خصوصا فرزندانشان، آرین و آرای عزیز،مردم شریف گیلان و زادگاهشان، شهرستان چابکسر تسلیت عرض نموده و برای این عزیز از دست رفته در این ماه مبارک از درگاه ایزد منان علو درجات را خواستارم.

مسعود سلطانی فر

 

*محمدعلی نجفی،استاندار گیلان در پیامی نوشت:

انا لله و انا اليه راجعون

خبر ضایعه ی درگذشت مهندس روح ا… قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گرديد.
بی شک مردم گیلان خدمات ارزشمند  آن مرحوم را از یاد نخواهند برد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی،مصیبت وارده را تسليت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم رحمت واسعه  الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبری جمیل  مسألت مي نمايم.
محمدعلي نجفي
استاندار گيلان

*کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در پیامی آورده است:

انالله و انا الیه الراجعون
با نهایت تاثر و ناباوری خبر غیر منتظره درگذشت برادر ارجمندم مهندس روح الله قهرمانی چابک که در سالهای تصدی بر استانداری گیلان توانست با عملکردی مثبت در قلب مردم گیلان جاودان شود را دریافت کردم.
ضایعه بزرگ از دست دادن این جهادگر الی الله و خادم الناس، بسیار غیرمنتظره و دردناک است.
اینجانب با قلبی اندوه گین در ماه نزول قرآن، از خداوند منان طلب عفو و علو درجات برای آن خادم نستوه دیار میرزا و صبر و اجر برای بیت معزا و معظم و بازماندگان عزیز و  مردم قدرشناس استان گیلان آرزومندم.
سیدکاظم دلخوش
نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در  مجلس شورای اسلامی

 

*جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در اکانت توییتر خود نوشت

خبر آمد اما خبر خيلي تلخ و دردناك بود! قهرماني قهرمانانه رفت! و فرصت حلاليت به كسانيكه هنرشان صرفا حذف ديگران است! نداد! روحش شاد

 

*حسنی جوریابی دیگر نماینده رشت نیز به درگذشت قهرمانی واکنش نشان داد.در پیام وی آمده است

درگذشت ناگهانی استاندار اسبق گیلان جناب آقای دکتر قهرمانی را که خدمات ایشان بی شک یاد آن مرحوم را در دل مردم زنده نگاه خواهد داشت به محضر مردم شریف گیلان و خانواده و دوستان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و رحمت را دارم.