مهم‌ترین مصاف‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر با پیروزی لستر سیتی مقابل لیورپول با درخشش واردی و برتری من‌سیتی و منچستر خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23 و 15 دقیقه 8 دیدار به صورت همزمان در نقاط مختلف جزیره برگزار شد که در مهم‌ترین دیدارهای نتایج زیر به دست آمد:

نگاهی گذار به دیدارهای مهم این هفته می‌اندازیم:

لسترسیتی پدیده  و صدرنشین فصل جاری جزیره مقابل تیم پر نوسان اما متحول شده لیورپول قرار گرفت که این دیدار با درخشش جیمز واردی و دو گلی که وارد دروازه شاگردان کلوپ کرد با برتری شاگردان رانیری خاتمه یافت تا هم واردی در صدر جدول گلزنان باقی بماند و هم لستر سیتی در صدر خودنمایی کند.

جیمز واردی گلزن اول کینگ‌پاور با 2 گلی که به ثمر رساند 18 گله شد و در صدر جدول برترین گلزن لیگ برتر باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم امشب آرسنال مقابل ساوتهمپتونی قرار گرفت که با رونالد کومان نتایج قابل قبولی کسب کرده است و در ورزشگاه امارات کاری از پیش نبرد و به تساوی بدون گل قناعت کرد.

دیگر دیدار امشب من سیتی که پپ را بعنوان مربی برای سال آینده برگزیده و در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته مقابل ساندرلند ته جدولی قرار گرفت و با یک گل از صدر شاگردان سام آلاردایس گذشت.

منچستر یونایتد که در آستانه انقلابی در راس هدایت تیم و برکناری و یا حفظ فان‌خال قرار دارد مقابل استوک سیتی به برتری رسید تا بازهم شایعه‌های حضور مورینیو در اولدترافورد فروکش کند.

لسترسیتی 2 – لیورپول صفر

برای لستر جیمز واردی 2 گل در دقایق 60 و 72 گلزنی کرد

آرسنال صفر- ساوتهمپتون صفر

منچستریونایتد 3 – استوک‌سیتی صفر

برای شیاطین‌سرخ لینگارد در دقیقه 14، مارسیال 23، رونی در دقیقه 53 گلزنی کرد.

ساندرلند صفر – منچسترسیتی یک

برای آبی‌های منچستر آگوئرو در دقیقه 16 گلزنی کرد.

وستهام 2 –  استون‌ویلا صفر

نوریچ صفر – تاتنهام 3

کریستال پالاس یک -بورنموث 2

وست برومویچ صفر – سوانسی یک

در جدول لیگ برتر انگلیس لستر با 50 امتیاز در صدر من سیتی، تاتنهام و آرسنال با 47، 45 و 45 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

 

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/XQABKH