مشاور فرمانده کل سپاه یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی را بیداری جهانی و اثبات جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی دانست و گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی همه دنیا دیدند که رژیم صهیونیستی جنایتکار از هیچ‌ جنایتی دریغ نکرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور عالی فرمانده کل سپاه ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه طوفان الاقصی امروز به طوفان الحرار یعنی طوفان همه آزادگان جهان تبدیل شده است، اظهار کرد: اکنون تمامی جهانیان و ملت‌های آزادی‌خواه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواستند و این امداد الهی است.

وی یکی از نشانه‌ها و برکات عملیات طوفان الاقصی را تغییر نظام هندسی قدرت در جهان دانست و گفت: نظم و هندسه قدرتی که بعد از طوفان الاقصی رخ داد برگشت پذیر نیست و هر چه رژیم صهیونیستی در این ۶ ماه تلاش کرد نتوانستند شکست سنگین خود را جبران کند و امروز هندسه قدرت جهانی تغییر کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی، محور مقاومت و عملیات طوفان الاقصی در انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه افزود: دیگر آمریکا این کدخدای دروغین جهان نمی‌تواند در منطقه قدرت نمایی کند و این تغییر نظم با محوریت جمهوری اسلامی در جهان شکل گرفت.

مقدم فر با تأکید بربازگویی فداکاری‌های شکل گرفته در عملیات طوفان الاقصی برای جهانیان بیان کرد: اقدام اولیه در طوفان الاقصی توسط یک‌هزار و ۲۰۰ نفر انجام شد که اکثرا حافظ کل قرآن بوده و با اخلاص و با نیت شهادت ابن عملیات الهی و عظیم را انجام دادند و باعث شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست متداوم رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی گفت: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی اعلام کرد که تمامی افراد خود‌ را آزاد و حماس را نابود می‌کند ولی به هیچ کدام از اهداف خود نرسید و تاکنون در جنوب غزه بیش از سه هزار کشته داده و این چنین نابودی خود را رقم زدند.

مقدم‌فر با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت شهید زاهدی اوج انزجار این رژیم منحوس و نشانه شکست آنان است، تصریح کرد: استکبار فکر می‌کند که با انجام چنین حرکاتی، حمایت جمهوری اسلامی از محور مقاومت و حماس کاهش پیدا می‌کند ولی آمریکا و رژیم صهیونیستی این رژیم منحوس و کودک‌کش بداند که مردم، پاسداران و جوانان این مرز و بوم همواره تا نابودی رژیم صهیونیستی در کنار جبهه مقاومت هستند.

 

وی با تأکید بر افزایش امید به پیروزی برای پیروزی نهایی فلسطین بیان کرد: امروز امید به پیروزی نهایی فلسطین از روزهای ابتدایی طوفان الاقصی بیشتر شده و به گفته خود آمریکا و رژیم صهیونسیتی، این ۲ کشور به شدت در حال افول هستند و نابودی اسرائیل این غده سرطانی نزدیک است.

 

مشاور فرمانده کل سپاه یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی را بیداری جهانی و اثبات جنایتکار بودن رژیم صهیونسیتی دانست و افزود: بعد از عملیات طوفان الاقصی همه دنیا دیدند که رژیم صهیونیستی جنایتکار از هیچ‌ جنایتی دریغ نکرده و تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان از آمریکا و رژیم صهیونسیتی در حال انزجار هستند.

مقدم‌فر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص غیرقابل اعتماد بودن آمریکا گفت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود فرمودند که به آمریکا نباید اعتماد کرد‌ و تمامی ادعاهای حقوق بشری آنان دروغ است و بعد از چندسال تمامی دنیا به این نتیجه رسیدند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان و ایران اسلامی امروز حماسه‌ای عظیم در روز قدس خلق کردند، گفت: شما مردم امروز یک جهاد انجام داده و‌ دل‌های مردم داغ دیده غزه را شاد کردید.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش حضور پرشور مردم در راهپیمایی در شکست و انزوای رژیم صهیونسیتی در منطقه افزود: مردم با حضور در راهپیمایی جهاد در راه خدا انجام دادند لذا روز قدس امسال نشان داد مردم از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی منزجر هستند.

مقدم‌فر با تأکید بر لزوم توجه به برکات شرکت در راهپیمایی روز قدس در جمهوری اسلامی بیان کرد: هدف امام خمینی از نامگذاری رمز قدس جهانی شدن آن و شناخت رژیم صهیونیستی بود و امروز بعد از ۴۵ سال آرمان و آرزوی امام راحل محقق شد.

وی با بیان اینکه آمریکا در ۴۵ سال گذشته انواع جنایت‌ انجام و تحریم‌های بیشماری را علیه ملت ایران اعمال کردند، تصریح کرد: هدف نهایی آمریکا فتح منطقه و سپردن خاورمیانه به رژیم صهیونیستی بود ولی با تدابیر مقام معظم رهبری در چندسال گذشته تاکنون به اهداف خود نرسیده و در حال خروج آبرومندانه از منطقه است.