رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه از ظهر امروز شاهد حجم ورودی به استان و ترافیک سنگین هستیم، اظهار داشت: ورود این تعداد مسافر و پخش شدن آن در شهرها موجب شده تا در تمامی ورودی ها و شهرهای استان با ترافیک مواجه باشیم.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ امیر طالبی پنجشنبه شب اظهار داشت: با وجود تاکید مسئولان برای پرهیز هموطنان از سفر گیلان، از ساعت ها قبل شاهد ترافیک سنگین در ورودی شهر رودبار و حجم بالای ورود مسافران به گیلان هستیم.
وی افزود: بسیاری از هموطنانی که اصالت گیلانی دارند به رسم هر ساله مراسم تاسوعا و عاشورا را در استان خود برگزار می کنند؛ اما امسال با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا بارها و بارها مسئولان استانی و کشوری از هموطنان خواستتند که برای حفظ سلامتی خود و ساکنان این خطه از سفر در چنین شرایطی بپرهیزند.
وی تصریح کرد: سفرکردن در چنین شرایطی پذیرفته نیست و تبعات سنگینی می تواند در بر داشته باشد.
رئیس پلیس راهور گیلان اظهار داشت: اگر چه محدودیت ترددی وجود ندارد اما مردم باید اولویت نخست شان سلامت خانواده و هموطنان شان باشد و بار مضاعفی را به کادر درمانی استان که ماههای درگیر هستند و همچنان هم استان در شرایط نامطلوب و قرمز از نظر شیوع این ویروس است، تحمیل نکنند.
سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه از ظهر امروز شاهد حجم ورودی به استان و ترافیک سنگین هستیم، اظهار داشت: ورود این تعداد مسافر و پخش شدن آن در شهرها موجب شده تا در تمامی ورودی ها و شهرهای استان با ترافیک مواجه باشیم.
وی تصریح کرد : با توجه به حجم ورودی به نظر می رسد این ترافیک تا پاسی از شب و ساعت های ابتدای بامداد فردا ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو اگر هموطنانی سفر به گیلان را برای فردا برنامه ریزی کرده اند، سفرشان را به زمان عادی شدن وضعیت از لحاظ کرونا موکول کنند و از سفر و حضور در این استان خودداری کنند.