سید عیسی مهدوی» در سالروز شورا، شوراهای اسلامی شهر ها را بازوهای توانای مدیریت شهری معرفی کرد و گفت: کلانشهر رشت از ویژگی خاصی برخوردار است و مدیریت آن ساختاری پیچیده دارد و یک مدیریت نظام مند را می طلبد.

ندای گیلان:سید عیسی مهدوی» در سالروز شورا، شوراهای اسلامی شهر ها را بازوهای توانای مدیریت شهری معرفی کرد و گفت: کلانشهر رشت از ویژگی خاصی برخوردار است و مدیریت آن ساختاری پیچیده دارد و یک مدیریت نظام مند را می طلبد.

وی با اشاره به شورا به عنوان گوهری از گنجینه ارزشی در دیدگاه مدیریت کشور، تصریح کرد: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی نظامی باحاکمیت ولایت فقیه و بر پایه مردم سالاری دینی معرف جایگاه واقعی شورای اسلامی شهر ها در بستر کلان مدیریتی کشور است.

فرماندار رشت در تشریح کارنامه شورای اسلامی کلانشهر رشت، اضافه کرد: گردآوری تخصص ها را در بدنه شورای اسلامی رشت شاهد هستیم و شورا در خیلی از ابعاد خدمات شهری توانسته کارنامه ای قابل قبول از خود ارائه کند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار «دیارباران»، مبنی بر اینکه به عملکرد شورای شهر رشت چه نمره ای می دهید با بیان اینکه سؤال سخت می پرسید، اظهار کرد: نباید بخاطر موارد منفی محدودکل خدمات مثبت مجموعه را زیر سئوال برد.

وی با تأکید بر روند پر فراز و نشیب انتخاب شهردار کلانشهر رشت در سیستم شورای اسلامی شهر رشت، بیان کرد: شورا ی اسلامی رشت در حوزه هایی مانند فرهنگی و آب های سطحی خدمات خوبی ارائه کرده است.

دیار باران