برگزیدگان دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مرحله فینال مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی دقایقی پیش پایان یافت و برگزیدگان این رقابت‌ها در دو رده  زیر 16 سال و بالای 16 سال معرفی شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

رده سنی بالای 16 سال

در رشته حفظ کل به ترتیب وحید غفران نیا ، مجتبی فرد فانی و پیمان ایاضی اول تا سوم شدند همچنین در رشته حفظ 20 جزء معین سالمی، محمود باباخان و مهدی میرزایی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

در رشته حفظ 10 جزء محمد شریفی، محمد علی شریعتی، علی قرائی خضری و روح‌الله ناظمی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رشته حفظ 5 جزء رضا رحیمی، محمد فانی و محمد جواد جعفر ملک، به عنوان برگزیدگان معرفی شدند. در رشته حفظ دو جزء نیز مرتضی نصیری ، سعید دویران اول و دوم و محمدرضا فراتی و میثم بهادری به طور مشترک سوم شدند.

در رشته قرائت سید مصطفی حسینی و محمد حسن موحدی اول و دوم و حامد ولی‌زاده به همراه وحید خزاعی به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل سعید پرویزی، علی قنبری، جواد رشید تولائی اول تا سوم شدند.

رده سنی زیر 16 سال

در رشته حفظ کل محمدرضا زاهدی، علی اسدی صیفار و مهدی قشمعلی حق اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 20 جزء علی ناجی محله، محمدرضا عباسی و امیر حسین زرگری مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ 10 جزء مجید محمدی، حسین مرادی و هادی حسینی اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 5 جزء سید محمد مهدی آل شفیعی،‌امیر مهدی جعفرپور و مهدی اسبقی بهادر اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته حفظ  دو جزء محمد فاضلی اول و رضا حاجی حسنی و حمیدرضا عباس‌زادگان به طور مشترک دوم و مهدی زارع به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در رشته قرائت ترتیل علی احمدی آسور و علی زینالی  اول و دوم و محمد مهدی محمودی و دانیال انصاری به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق محمد مهدی بیگی و محمد رضا زاهدی به طور مشترک اول و هادی حسینی و محمد سجاد محمدی دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/E586GB