فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس در انجام مأموریت‌های خود کوتاهی نخواهد کرد و پذیرای کمک‌های مردمی است، گفت: نظم و امنیت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار عزیزالله ملکی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تجلیل از خبرنگاران نباید صرفاً منتج به روز خبرنگار باشد، اظهار کرد: اصحاب رسانه در سخت‌ترین شرایط کشور وظیفه روشنگری و بصیرت افزایی را به درستی انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس در انجام مأموریت‌های خود کوتاهی نخواهد کرد و پذیرای کمک‌های مردمی است، افزود: نظم و امنیت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

سردار ملکی نقش ارتباط مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه را در جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: ارتباط مؤثر و مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه منجر به پیروزی در جنگ ترکیبی و نرم در بحران‌ها و بیان روایت نخست می‌شود.

وی، گیلان را یکی از آرام‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: گیلان یکی از استان‌های آرام و ولایت‌پذیر کشور است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح گیلان خبر داد و گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر گیلان جزو ۵ استان برتر کشور است.

سردار ملکی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و همچنین ۶ هزار و ۵۵۹ به همراه ۳۲۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی بر لزوم برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین متجاهر در سطح پارک‌های استان تاکید کرد و گفت: ایجاد امنیت برای خانواده‌ها و بانوان در سطح پارک‌های استان اولویت نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

ملکی با یادآوری اینکه طرح‌های پاکسازی معابر و میادین و پارک‌ها را مستمر اجرا می‌کنیم، بیان کرد: در حوزه پلیس راهور نیز به واسطه گردشگری بودن استان اقدامات ارزشمندی توسط کارکنان و مأموران پلیس انجام می‌شود.