نماینده رشت گفت:مردم در ۱۷ دی و ۲۲ بهمن پای نظام و اصل آن ایستادند و وفاداری خود را نشان دادند ولی این موضوع نباید باعث شود که گله مندی مردم در خصوص اقتصاد و اشتغال فراموش شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جبار كوچكی نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در جلسه شورای اداری اوقاف و امورخیریه گیلان،اظهار داشت:امروز یكی از تاکیدات و دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در خصوص عدالت می باشد كه بسیار به حق است و باید هرچه زودتر همه مسئولین،دولت و بخش های مختلف برای عمل به فرمایشات معظم له و رفع نگرانی ایشان تلاش كنند،باید با کوچکتر نمودن دولت و نظارت بیشتر در تمامی حوزه ها،بی عدالتی را در نظام جمهوری اسلامی ریشه كن كرد.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت:مردم در ۱۷ دی و ۲۲ بهمن پای نظام و اصل آن ایستادند و وفاداری خود را نشان دادند ولی این موضوع نباید باعث شود که گله مندی مردم در خصوص اقتصاد و اشتغال فراموش شود.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:امروز آمریکا با دیدن راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماجرای حوادث خیابان پاسداران را برنامه ریزی كرد زیرا دشمن در هیچ حالتی ساکت نخواهد نشست،امروز دشمن در آنسوی مرزها زمین گیر شده است ولی دلیل بر آن نیست که از راه های دیگر برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و مردم وارد نشود، همه ما بخصوص مسئولین باید هوشیار باشیم.

كوچكی نژاد بیان کرد:علی رغم اینکه اوقاف و امورخیریه دوران پر فراز نشیبی را سپری کرد اما در سال های اخیر به رشد قابل توجهی رسیده و این موضوع را می توان از عملکرد و گزارشات مردمی بخوبی مشاهده کرد.

وی همچنین افزود: امروز کارکنان اوقاف،هیئت امناء و خدام زیر نگاه تیزبین مردم هستند،اوقاف یک دستگاه اهل بیت(ع)، مذهبی و ولایی است و مردم به اوقاف اعتقادی نگاه می کنند، پس باید بسیار با حساسیت عمل کرد که خدای نکرده به نگاه و اعتقاد مردم لطمه ای وارد نگردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان افزود:امروز توجه حجت الاسلام والمسلمین محمدی،رئیس سازمان اوقاف وامورخیریه که نگاه به حوزه اشتغال و آبادانی دارد بسیار جای تشکر دارد و امیدواریم همه مدیران با این نگاه در جهت آبادانی ایران عزیز گام بردارند.