مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در شهرهای مختلف استان گیلان از قطعی و وصلی‌های گاه و بی‌گاه اینترنت و یا سرعت لاک‌پشتی آن به شدت گله‌مند هستند.

ندای گیلان:شمال مانوشت: سرعت لاک‌پشتی و بسیار کند و هزینه‌های خرگوشی اینترنت پرسرعت صدای مشترکان استان گیلان را درآورده است.

امروزه بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و … در جامعه ما از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. قرن جدید، قرن تکنولوژی و پیشرفت است و اینترنت تاثیر بسزایی در  فرآیند زندگی مردم دارد و گرایش مردم به اینترنت روز به روز در حال افزایش است.

مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در شهرهای مختلف استان گیلان از قطعی و وصلی‌های گاه و بی‌گاه اینترنت و یا سرعت لاک‌پشتی آن به شدت گله‌مند هستند و همواره مسئله اینترنت در این استان یکی از معضلات کاربران شده است.

سرعت پایین اینترنت، پشتیبانی ضعیف، قطع و وصل اینترنت بطور ثانیه‌ای و البته، سریع تمام شدن شارژ اینترنت از مهمترین مشکلاتی است که کاربران اینترنت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

سرعت اینترنت رو به کاهش و هزینه آن رو به افزایش است

محمد صالحی، یکی از شهروندان رشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشترکان یکی از ویژگی‌های خاص اینترنت مخابرات است، اما متاسفانه هر روز شاهد خدمات کمتری از این مرکز هستیم.

وی با بیان اینکه سرعت اینترنت هر روز رو به کاهش و هزینه آن رو به افزایش است، افزود: زمانی که با مرکز پاسخگویی به مشکلات مشترکان۲۰۲۰ تماس می گیریم پاسخ مناسبی به ما داده نمی‌شود.

این شهروند رشتی گفت: وقتی علت را از مسئولان اصلی مخابرات جویا می‌شویم آنها به سراغ بهانه‌های همیشگی می‌روند و می‌گویند مشکل کشوری است و کاری از دست ما بر نمی‌آید یا اینکه می‌گویند سرعت در مرکز خوب است حتما مودم شما دچار مشکل شده است.

صالحی با بیان اینکه برای افزایش سرعت نیاز است که زیرساخت‌ها افزایش یابد، تصریح کرد: از مسئولان امر درخواست می‌شود هر چه سریعتر به مشکلات عدم سرعت اینترنت بپردازند و کاربران را از نگرانی در بیاورند.

عدم وجود خدمات اینترنت به سراسر ضیابر از مشکلات شهروندان ضیابری

مائده فلاحتکاری، یکی از شهروندان ضیابری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مدتی است که سرعت اینترنت با اختلال و قطعی و وصلی‌های مکرر مواجه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی اینترنت آموزش از راه دوراست، افزود: متاسفانه سرعت کند اینترنت و عدم نامحدود بودن آن کار را بر جویندگان دانش سخت کرده و افرادی که دانشجوی مجازی هستند نمی‌توانند به راحتی از خدمات اینترنت استفاده کنند.

شهروند ضیابری گفت: در ماه‌های گذشته سرعت اینترنت بهتر و میزان هزینه آن کمتر بود اما در سال ۹۴، متاسفانه علاوه بر اینکه قطعی و وصلی‌های آن افزایش یافته و سرعت آن فوق‌العاده پایین آمده، اما هزینه آن رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهروندان ضیابر عدم وجود خدمات اینترنت به سراسر این بخش است و همه افراد نمی‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و وقتی علت را جویا می‌شویم می‌گویند سیستم مخابرات به گونه‌ای است که نمی‌تواند به این منطقه خدمات اینترنت ارائه دهد.

سرعت اینترنت پرسرعت در لنگرود راضی کننده نیست

حسن غلامپور، یکی از شهروندان لنگرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: وضععیت خدماتی که مخابرات به مشترکان خود در راستای اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهد به طور عام بسیار بد است.

وی با بیان اینکه سرعت اینترنت پرسرعت در لنگرود راضی کننده نیست، افزود: سرعت اینترنت رایگان در کره جنوبی چندین برابر سرعت هزینه‌ای اینترنت در کشور ما است و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند.

این شهروند لنگرودی گفت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات چند وقتی است تبلیغات گسترده

‌ای در راستای فروش و عرضه خدمات اینترنت پرسرعت انجام می‌دهد اما متاسفانه اکثر مشترکان آن از خدمات این شرکت کاملا ناراضی هستند.

غلامپور تصریح کرد: اینترنت پرسرعت مخابرات به صورت مکرر بدون اطلاع رسانی قبلی به کاربران خود، دچار قطعی‌های مدت دار وغیر پاسخگو توسط بهره برداران این شرکت می‌شود و کسی پاسخگوی این مشکلات نیست.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شرکت مخابرات از ایجاد نارضایتی برای کاربران اینترنت مخابرات پرهیز کند و پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشد و سریعا آن را مرتفع کند.