مدیریت اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: میزخدمت این اداره جهت تسریع درانجام امورات شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش ندای گیلان، علی لقمانی مدیریت اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت هدف ازدایر کردن میزخدمت را ارتقای کیفیت و سرعت خدمت رسانی و احترام ویژه به ارباب رجوع و پاسخگویی ورفع مشکلات آنها دانست.

وی با اشاره به اینکه تجمیع واحدهای خدمت رسان این اداره در میز خدمت میتواند منجر به تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری شود مهمترین کارویژه میز خدمت را پیشگیری از برخی جریانات مفسده آمیز و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد دانست.لقمانی همچنین ویژگی مهم دیگر این طرح را بهبود خدمت رسانی به “توان یابان” دانسته و حذف لزوم حضور مراجعین در طبقات این اداره را موجب مناسب سازی فضای اداری برای این قشر از جامعه ارزیابی کرد.

میزخدمت، به عنوان مرکز ارتباطاتی این اداره درراستای ارائه خدمات مطلوب وعادلانه به متقاضیان فعالیت می کند و میتواند باعث کاهش حجم ترافیک ورود ارباب رجوع به قسمتهای مختلف اداره شود.میزخدمت اداره شهرستان رشت بابهره گیری ازساختارعلمی و با حضور همکاران،کارشناسان ومشاوران گام مهمی درجهت ارایه خدمات هرچه بهتربه شهروندان ومتقاضیان برداشته است.شایان ذکر است که از آغاز اجرای این طرح در این اداره میزان رضایتمندی ارباب رجوع افزایش یافته و همچنین سرعت رسیدگی به امور اداری مراجعین افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.