دکتر محدثه محمدی از جمله افراد موفقی است که همواره در پی یافتن راهکاری منحصر به فرد برای دستیابی به موفقیت است. استعدادیابی و پرورش هرچه بیشتر دانش آموزان به منظور  شکوفایی هرچه بیشتر آنان در باب آموزش از اهداف اصلی کاری ا ش اس

ندای گیلان:انسان برای موفقیت باید بلند نظر باشد و از بلند پروازی معقول نهراسد. باید به جای غرق شدن در نهرهای کوچک، به سمت دریاهای موفقیت حرکت کند. شاهین موفقیت در افق ها و بلندی ها ست و مروارید توفیق در اقیانوس ها. باید بلند نظر و بلند پرواز و غواص بحرهای بی کران بود و باور داشت که دستان خداوند همواره به سمت انسان های جویای موفقیت گشوده است.

دکتر محدثه محمدی از جمله افراد موفقی است که همواره در پی یافتن راهکاری منحصر به فرد برای دستیابی به موفقیت است. استعدادیابی و پرورش هرچه بیشتر دانش آموزان به منظور  شکوفایی هرچه بیشتر آنان در باب آموزش از اهداف اصلی کاری ا ش است  . بر این اساس با وی گفتگویی داشته ایم که درپی می آید:

خودتان را معرفی کنید و مختصری در   باره سوابق تحصیلی و کاریتان بگویید.

محدثه محمدی هستم. دکترای ریاضی کاربردی، مدرس دانشگاه گیلان و مدیر موسسه فردای برتر- نمایندگی نخبگان جوان در رشت.

در مورد موسسه فردای برتر برایمان بگویید و بفرمایید چه ویژگی هایی در نخبگان جوان وجود داشت که تصمیم گرفتید نمایندگی این مجموعه  را در گیلان داشته باشید؟

از آنجا که علاقه به کار آموزشی داشتم در سال ۹۸ تصمیم به تاسیس یک موسسه آموزشی  به منظور پیشبرد اهداف والای آموزش، کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در استان سرسبزمان گیلان گرفتنم. به واسطه همکاران خوبم در دانشگاه گیلان  مانند  دکتر صلاحی از اساتید نخبه دانشگاه   با   دکترمولوی آشنا شدم. ایشان که دانش آموخته رشته ریاضی در دانشگاه شریف و دکترای هوش مصنوعی از آلبرتای کانادا هستند، درعین حال مدیرعاملی مجموعه نخبگان جوان و    ر یاست انجمن ریاضیدانان جوان  راهم به عهده دارند واز مهمترین فعالیتهای مجموعه نخبگان جوان برگزاری آزمونهای بین المللی دانشگاه واترلوی کانادا برای دانش آموزان در سراسر جهان است.

همچنین انتشارات این مجموعه در زمینه کتابهای ریاضی درسی، تیزهوشان، المپیاد، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای تمام مقاطع تحصیلی از دیگر فعالیت‌های مجموعه نخبگان جوان است.   در سال ۹۹ موسسه آموزشی فردای برتر را تأسیس کردند فعالیت های این موسسه شامل کلاسهای کنکور تیزهوشان و تقویتی در تمام مقاطع تحصیلی است. همچنین در این سال نمایندگی مجموعه نخبگان جوان در گیلان را از آقای دکتر مولوی گرفتم.

 

چه خدماتی در نخبگان جوان وجود داشت که به تبع آن با استقبال خوب دانشآموزان مواجه شدید؟

همانطور که در صحبت قبلی اشاره کردیم نخبگان جوان نمایندگی برگزاری آزمون های بین المللی دانشگاه واترلوی کانادا در زمینه ریاضی و علوم کامپیوتر در ایران رابه عهده دارد . لازم به ذکر است دانشگاه واترلوی کانادا یکی از برترین دانشگاه های جهان در زمینه ریاضیات و علوم کامپیوتر است. موسسه برای آمادگی بهتر دانش آموزان در این آزمون ها دوره های آمادگی قبل از آزمون هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می کند.

خوشبختانه در سال تحصیلی که گذشت یکی از دانش‌آموزان  مستعد ما موفق شد در آزمون ریاضی پایه هشتم دیپلم افتخار از دانشگاه واترلو کانادا را کسب کند. امسال هم با مدارس خوبِ رشت درزمینه معرفی دانش آموزان نخبه ومستعد شان همکاری های خوبی داریم که قطعاً منتظر نتایج بهتری در سال تحصیلی آتی خواهیم بود.ازسوی دیگر، علاوه بر اینکه مدارک کسب شده برای دانش آموزان ارزش بین المللی دارد برای استان سرسبز مان گیلان و هم استانی های عزیزمان هم قطعاً این دستاوردهای علمی باعث افتخار و مایه مباهات و سربلندی است.

در مورد کلاس ها و آزمون ها بفرمایید که به چه نحوی برگزار میشوند؟

کلاس ها هم به صورت مجازی با مدرسان برتر استان و تهران و هم به صورت حضوری در موسسه توسط اساتید برتر استانی برگزار می‌شود. آزمونها در زمینه‌های مختلف ریاضی، هوش و برنامه نویسی برگزار   و برای تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در آزمون از این دانشگاه  صادر می‌شود و به دانش آموزان عزیزی که در این آزمون ها رتبه می‌آورند، مدال و دیپلم افتخار از دانشگاه واترلو ارسال می شود.شایان ذکر است تمامی این مدارک ارزش بین المللی دارد و رزومه خیلی خوبی برای آینده تحصیلی و شغلی فرزندان عزیزمان می شوند.

 

دانش آموزان با چه مقاطعی میتوانند از خدمات شما استفاده کنند و نحوه ثبتنام به چه صورت است؟

دانش‌آموزان از مقطع پنجم تا دوازدهم می توانند در آزمون های دانشگاه واترلو شرکت کنند و از همه خدمات نخبگان جوان در موسسه فردای برتر، برخوردار خواهند بود.

برای ثبت نام می توانند با شماره  ۰۱۳۳۴۲۲۳۰۰۰  تماس بگیرند  یا در صورت تمایل   به دفترِ موسسه به آدرس : رشت، خیابان معلم، بلوار شمسی پور، ساختمان مهدی، موسسه فردای برتر، مراجعه کنند.