معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: موانعی که سد راه تولید است باید به صورت کامل شناسایی و در جهت افزایش بهره وری مورد تحلیل قرار گیرد.

به گزارش ندای گیلان، سید محمد احمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در رضوانشهر، با تقدیر از حمایت و پیگیری های سرپرست فرمانداری و همچنین نماینده مردم این شهرستان در مجلس شواری اسلامی و مدیران این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید گفت: بانک ها بیشترین مشارکت را در این راستا از خود نشان داده اند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان رضوانشهر باید نگاه توسعه گرا و رونق اقتصادی منطقه پیش رو قرار گیرد.
احمدی گفت:  در جهت افزایش سطح رضایتمندی صاحبان صنایع و تولید کنندگان و نیز توسعه محورهای تولید نیازمند همکاری بیشتر بانک ها و کاهش بروکراسی اداری برای متقاضیان هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بر لزوم نظارت بر مصوبات  جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: موانعی که سد راه تولید است باید کاملا شناسایی شود تا نگاه به امر تولید اثر بخش تر باشد.
وی افزود: برای رونق اقتصادی در راستای تولید و رفع موانع بیش از ۲۱ میلیارد تومان به شهرستان رضوانشهر اختصاص داده شده که باید محورهای توسعه و اولویت ها مد نظر قرار گیرد.
احمدی از مدیران بانک ها برای جذب اعتبارات و رونق تولید خواست تا در مورد عملکرد خود آمار قابل دفاع ارائه کنند.