فرمانده پلیس راه آستارا از آغاز محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد کامیون و تریلی به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیر این شهرستان به اردبیل خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،فرمانده پلیس راه آستارا از آغاز محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد کامیون و تریلی به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیر این شهرستان به اردبیل خبر داد.

سرگرد محمد سلیمانی راد گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت 12 تا 24 امروز و از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 14 و جمعه 18 خردادماه جاری بمنظور افزایش ایمنی تردد و سهولت سفر گردشگران اعمال می شود و رانندگان باید با صبر و حوصله رانندگی کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به هوای ابری و بارش پراکنده باران در آستارا، رعایت احتیاط در گذر از گردنه حیران این شهرستان ضروری است.
ایستگاه هواشناسی آستارا دمای هوای این شهرستان را 17 درجه سانتیگراد اعلام و وضعیت جوی آن را برای شبانه روز آینده، ابری تا نیمه ابری و در برخی از ساعت ها بارش خفیف باران پیش بینی کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و محور آستارا- اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال کشور است.

IRNA