سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن با ابراز رضایت از بازی تیمش مقابل کوشا سپهر گفت: ما بازیکنان خوب و جوانی داریم اما در این دیدار لحظه‌هایی را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آیدین ملکیان سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ذوب آهن بعد از شکست تیمش مقابل کوشا در مرحله نهایی به سوپر لیگ بسکتبال گفت: ما لحظه‌هایی را از دست دادیم بازیکنان خوب و جوانی داریم و از بازی مقابل کوشا راضی بودم اگرچه بازی خوبی مقابل گاز نداشتیم.

وی افزود: مهره‌های زیادی در تیم‌ها هستند که ممکن است یک روز دست مربی باشند و مربی بتواند با جا به جا کردن آن‌ها برنامه‌اش را در زمین پیاده کند اما گاهی اوقات متاسفانه نمی‌توان این مهره‌ها را پیدا کرد. من از بازی مقابل گاز راضی نبودم. نه اینکه بازیکنانم نخواهند. اما بازی خوبی مقابل این تیم نداشتیم که امیدوارم بتوانیم در دور برگشت که میزبان هستیم جبران کنیم.

مربی بسکتبال ذوب آهن درباره اینکه شما در کوارتر اول با اختلاف زیاد از حریف پیش بودید اما با اختلاف سه امتیاز این بازی را از دست دادید تصریح کرد: بازی نزدیکی داشتیم اما در لحظاتی اختلافمان به 11 امتیاز رسید که در پایان ان‌را به 3 امتیاز کاهش دادیم. لحظه آخر تایم گرفتم و می‌خواستم یک برنامه‌ای در زمین اجرا شود که نشد. بسکتبال رقابتی است که از دقیقه اول تا آخر همه لحظات مانند یک زنجیر به هم وصل است.

ملکیان در پاسخ به این سوال که آیا شما تغییری در ترکیب تیمتان برای مرحله نهایی داشتید یا خیر عنوان کرد نرگس طاهری یکی از قدیمی‌های ذوب آهن است که به ما اضافه شده است. اگرچه خودش راضی نبود اما از او خواستیم که به تیم ما ملحق شود طاهری دیر به ما اضافه شد و تا راه بیفتد زمان لازم است اما از بازی قبل نسبت به امروز بهتر شده است و من از کار او راضی هستم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/P5E5FL