عاقل منش با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی شریف و در عین حال سخت است، اذعان داشت: حوزه مدیریت شهری همواره نیازمند همراهی و همکاری رسانه‌ها در راستای تحقق و رسیدن به توسعه شهری است.
ندای گیلان،محمد حسن عاقل ‌منش رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این شورا صبح روز شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ در آیین تجلیل خبرنگاران که به همت شورا و شهرداری رشت برگزار شد با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به همه تلاشگران این عرصه اظهار داشت: امیدوارم مسوولان به تعهدات خود در قبال خبرنگاران جامه عمل بپوشانند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی شریف و در عین حال سخت است، اذعان داشت: حوزه مدیریت شهری همواره نیازمند همراهی و همکاری رسانه‌ها در راستای تحقق و رسیدن به توسعه شهری است.
وی به ارتباط خوب و موثر روابط عمومی های شورا و شهرداری رشت با خبرنگاران نیز اشاره کرد و تاکید نمود: این همکاری و تعامل قطعاً می تواند به پیشرفت و توسعه شهرمان کمک کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر رشت به جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در زمینه ساخت و نصب المان “خیرالکلام” به عنوان نخستین روزنامه گیلان که در سال ۱۳۲۵ هجری قمری به وسیله افصح المتکلمین منتشر می شده، اشاره کرد و بیان داشت: در این نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان قول همکاری ساخت این المان را داد و مقرر شد فراخوانی به شکل محدود برای طراحی این المان صادر شود.
وی خاطر نشان کرد: برای خبرنگاران و جامعه خبرنگاری هر قدر تلاش شود، باز هم جای کار دارد.