نماینده صومعه سرا معتقد است مردم در صحنه انتخابات آتی مجلس، همچون گذشته حضور پیدا خواهند کرد و در جهت اصلاح امور به افراد مورد مطلوب خود رای خواهند داد.

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگویی به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان کشورمان اشاره کرد و گفت: مشروعیت نظام به وجود رهبری نظام و مقبولیت آن به حضور مردم در صحنه‌های گوناگون بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: وقتی حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و… به نظام مقبولیت می‌بخشد؛ قطعا حضور در صحنه انتخابات هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود و سبب می‌شود تا شیطنت‌های دشمنان نسبت به کشورمان خنثی شود.

 این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: معتقدم در شرایط فعلی که تحریم‌ها علیه کشورمان تشدید شده است حضور مردم پای صندوقهای رای می‌تواند سبب خنثی‌سازی این تحریم‌ها شود و بدون شک دشمن از حضور مردم نسبت به توطئه‌های خود علیه کشورمان ناامید می‌شود.

 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: مسلما مردم در صحنه انتخابات آتی مجلس، همچون گذشته حضور پیدا خواهند کرد و در جهت اصلاح امور به افراد مورد مطلوب خود رای خواهند داد.

دلخوش به لزوم شکلگیری همدلی و همگرایی در جامعه در این شرایط فعلی کشور اشاره کرد و گفت: اتحاد و همدلی در جامعه باعث می‌شود که مشکلات کنونی کشور اعم از اقتصادی، سیاسی و … خود به خود برطرف شوند