محسن حقیقی، معاون بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان فومن بود که به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رضوانشهر منصوب شد.

به گزارش ندای گیلان ،با حضور جناب آقای کمالی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و هیئت همراه در فرمانداری آقای محسن حقیقی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از زحمات آقای کاظم صالح زاده رئیس پیشین این اداره قدردانی به عمل آمد.
معاون فرماندار رضوانشهر در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به خانوادهای معظم شهداء، گفت: احترام و تكريم خانواده های شهدا، جانبازان و ايثارگران وظیفه ماست ،که خدمت به آنان برای همه مسئولان افتخاری بزرگ و توفيقي الهی است.
مهندس ابراهیم چراغی در ادامه از زحمات کاظم زاده رئیس پیشین تقدیر و برای حقیقی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آرزوی موفقیت کرد و خواستار رسیدگی به مشکلات خانواده های شاهد وایثارگر شد.
محسن حقیقی، معاون بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان فومن بود که  به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رضوانشهر منصوب شد.
گفتنی است کاظم زاده به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان صومعه سرا معارفه خواهد شد.