جواد محجوب و سعید ملایی، جودوکاران تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات گراند اسلم پاریس روز پنج شنبه راهی فرانسه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برای آغاز المپیک 2016 برزیل در حالی 197 روز دیگر باقی مانده است که تیم ملی جودوی ایران برای رسیدن به المپیک ریودوژانیرو قرار است روز پنج شنبه راهی پاریس شود و با حضور در رقابت‌های گراند اسلم فرانسه شانس رسیدن به المپیک برزیل را بیشتر کنند.

مسابقات گراند اسلم پاریس یکی از سه گراند اسلم بزرگ سال طی روزهای 17و 18 بهمن ماه در پاریس برگزار خواهد شد که ملایی و محجوب نیز در این رقابت‌ها برای کسب مدال با حریفان خود مبارزه خواهند کرد.

جواد محجوب و سعید ملایی با مربیگری مجیدزارعیان بامداد روز پنجشنبه تهران را به مقصد پاریس ترک خواهند کرد تا از روز شنبه در این رقابت‌ها شرکت کنند. رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو نیز کنار این دو ملی پوش راهی پاریس خواهد شد.

طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون، محجوب و ملایی بعد از حضور در تاتامی پاریس راهی اتریش می‌شوند تا در مسابقات جام اروپا شرکت کنند و پس از آن در  گرندپریکس دوسلدورف آلمان نیز حضور پیدا خواهند کرد. سفر این دوجودوکار سه هفته طول خواهد کشید.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/UEYZBK