به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، روبرتو مانچینی پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل پالرمو از عملکرد کلی تیم ابراز رضایت کرد و هدف اصلیشان را کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دانست.مانچینی پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه مدیاست اظهار داشت: ما در نیمه اول مستحق نتیجه 3 بر […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، روبرتو مانچینی پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل پالرمو از عملکرد کلی تیم ابراز رضایت کرد و هدف اصلیشان را کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دانست.مانچینی پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه مدیاست اظهار داشت: ما در نیمه اول مستحق نتیجه 3 بر صفر بودیم اما متاسفانه اشتباهات سادهای را مرتکب شدم که باعث شد حریف به بازی برگردد. ما در هفته گذشته مقابل یووه نیز این طور بازی کردیم اما نتیجه برعکس شد.

وی افزود: امیدواریم به این روند ادامه دهیم. ما در چند بازی اخیر بسیار خوب عمل کردیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این بردها ادامه داشته باشد. در این بازی بسیار خوب بودیم زیرا دو گل زودهنگام زدیم و فرصتهای زیادی را برای گلزنی داشتیم.

آدام لیائیچ پس از 11 بازی بالاخره شب گذشته یکی از گلهای اینتر را زد که مانچو او را تمجید و سرزنش کرد و گفت: من بازی او را دوست دارم اما او برخی از مواقع به خوبی عمل نمیکند و شرایط را نمیسنجد. او از لحاظ جسمانی فوقالعاده است و بازیکن آمادهای است اما بازیکن باهوشی نیست. او نیاز دارد بعد از هر بازی استراحتی داشته باشد تا به شرایط خوب برگردد. بازیکنی مثل او باید در تیم تحولی ایجاد کند. عملکرد او در این بازی بسیار خوب بود کمتر بازیکنی میتواند مانند او باشد.

مانچو در پایان گفت: ما در آغاز فصل عملکرد خوبی داشتیم که باعث شد توقعات از ما زیاد شود. اگر پیروزیهای ما تداوم داشت اکنون در صدر جدول بودیم. اما در شرایط کنونی هدف اصلی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای سال آینده است و برای بدست آوردن آن میجنگیم.انتهای پیام/م