دختر مادربزرگ مشهور این روزهای فضای مجازی(آدختر) بعد از مدت ها و پس از معروف شدن مادرش پیش او بازگشته و حالا مدعی است صفحه اینستاگرامی منتسب به آدختر بدون اجازه او درآمدزایی می کند.

به گزارش ندای گیلان،برنامه «شهر زیبا» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی فاطمی، ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که در ماه مبارک رمضان با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می‌رود.

شب گذشته شهر زیبا میزبان صدیقه موسوی ماوردیانی معروف به ننه گیلانی به همراه دختر و دامادش بود. چندی پیش ویدئو‌هایی از آوازخوانی یک مادربزرگ گیلانی در فضای مجازی منتشر شد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

سیده صدیقه موسوی ماوردیانی ملقب به «خانم آقا» یا «آدختر» متولد نهم مرداد سال ۱۳۱۳ در روستای ماوردیان از توابع شهرستان فومن است. این مادربزرگ‌گیلانی به خاطر صدای جذاب و گیرایش و خواندن آهنگ‌های گیلانی به شهرت رسید.

نژاد محمدی دختر ننه گیلانی در برنامه «شهر زیبا» گفت: مادرم دوست داشتنی است و هیچ چیز برای ما جای او را نمی‌دهد. ننه گیلانی برای ما زحمت زیادی کشیده است. من به دلایلی مدتی از او دور بودم و بعد از پنج ماه دیدمش.

داماد خانواده هم ماجرای انتشار ویدئوهای ننه گیلانی را اینگونه تعریف کرد و گفت: آ دختر (بی بی) با همسرم مهمان یکی از اقوام دور خودشان می‌شوند. دختر این دوست قدیمی با توجه به توانایی آوازخوانی آدختر از او فیلم می‌گیرد و یک صفحه مجازی راه‌اندازی می‌کند؛ فیلم آوازخوانی را در آن صفحه منتشر می کند؛ اما از خانواده اجازه نمی‌گیرد و فعالیتش را در فضای مجازی ادامه می‌دهد.

وی افزود: بعد از مدتی دوباره آ دختر را به خانه شان دعوت کردند و این بار اصرار داشتند چند روزی در خانه آن‌ها بماند. ما به خاطر اعتمادی که به این خانواده داشتیم، قبول کردیم. اما بعد متوجه شدیم کلیپ‌هایی را درباره بی بی در فضای مجازی منتشر می‌کنند و در یک هفته آدختر معروف شد. حتی از کلیپ‌هایی که ساخته بودند، تبلیغات و درآمدزایی هم می‌کردند و همچنان این تبلیغات ادامه دارد