به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیاوش جعفریان در یک نشست خبری اظهار داشت: وجود لیدرهای کاذب در بازار خودرو باعث شکلگیری قیمتهای غیر واقعی برای خودروها در این بازار شده که موانعی را برای خریداران و فروشندگان ایجاد کرده است.وی ادامه داد: فعالان بازار خودرو مجبورند از این لیدرها پیروی […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیاوش جعفریان در یک نشست خبری اظهار داشت: وجود لیدرهای کاذب در بازار خودرو باعث شکلگیری قیمتهای غیر واقعی برای خودروها در این بازار شده که موانعی را برای خریداران و فروشندگان ایجاد کرده است.وی ادامه داد: فعالان بازار خودرو مجبورند از این لیدرها پیروی کنند زیرا در غیر این صورت سهم خود را در بازار از دست میدهند.جعفریان ادامه داد: حکمرانی لیدرهای کاذب در بازار خودرو باعث تغییر قیمتها شده که شرکتهای فروشنده را گرفتار میکند.وی با تأکید بر لزوم اصلاح وضعیت بازار خودرو، گفت: از این طریق شرایط مناسبی برای مردم ایجاد خواهد شد و در نتیجه مصرف کنندگان از لیدرهای کاذب استقبال نخواهند کرد.به گفته جعفریان، مشکل فروش شرکتهای خودروساز میتواند از طریق یک شبکه فروش کارآمد برطرف شود و از انباشت خودرو در پارکینگها جلوگیری شود.وی با اشاره به مزیتهای وجود فروشگاه زنجیرهای برای عرضه خودرو در کشور، گفت: یک فروشگاه زنجیرهای میتواند از طریق 3 بخش، منابع مورد نیاز خود را تأمین کند.عضو اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار داشت: در بخش اول، تعامل با تولیدکنندگان میتواند راهگشا شود، به طوری که محصولات خودروسازان از طریق یک فروشگاه زنجیرهای به مصرف کنندگان عرضه شود.به گفته وی، برخی خودروها که در بازار فروش مناسبی دارند اعم از خودروهای وارداتی و داخلی میتوانند از طریق یک فروشگاه زنجیرهای به خریداران عرضه شوند.وی در مورد خودروهای وارداتی نیز گفت: امکان عرضه این محصولات از طریق فروشگاههای زنجیرهای وجود دارد، به طوری که خودرو با امکانات اصلی و کیفیت بالا به دست مشتری برسد.وی گفت: تحویل یک روزه خودرو از طریق یک فروشگاه زنجیرهای میتواند باعث ساماندهی بازار خودرو و جذب مشتریان شود.انتهای پیام/م