رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت علمی دانش آموزان در کشور بیان کرد: دانش آموزان گیلانی ظرفیت خوبی به لحاظ علمی داشته و در هفته دانش آموزان از برگزیدگان علمی گیلان در المپیادهای مختلف تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حامد حبیب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: دانش آموزان با توجه به شرایط سنی خود آیندگان اداره کشور در عرصه‌های مختلف بوده و باید به این قشر از جامعه کمک شایانی شود.
وی یکی از اهداف بسیج دانش‌آموزی را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری دانست و گفت: استکبار در تلاش است تا فرهنگ غربی را در جامعه از طریق تاثیر گذاشتن بر روی دانش آموزان در رواج دهد لذا یکی از اهداف بسیج دانش آموزی جلوگیری ار این اتفاق با برگزاری برنامه‌های فرهنگی است‌.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان یکی از راه‌های اشاعه فرهنگ ایثار در بین دانش آموزان را برگزاری یادواره شهدا دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس شهدای بسیار زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و الگوی تمام دانش آموزان شهید حسین فهمیده است که باید در مجالس مختلف به آن توجه و جلسات بصیرتی مختلفی در این خصوص برگزار شود.
حبیب‌زاده با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران باید به دانش آموزان یادآوری شود، تصریح کرد: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی دائمی بوده و این دشمنی باید از طریق گسترش فضای گفتمان سازی مقاومت‌و افزایش مسئولیت پذیری در کشور توسط مسوولان همواره گفته شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت علمی دانش آموزان در کشور بیان کرد: دانش آموزان گیلانی ظرفیت خوبی به لحاظ علمی داشته و در هفته دانش آموزان از برگزیدگان علمی گیلان در المپیادهای مختلف تجلیل به عمل آمد.
به گفته رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان این سازمان در قالب پویش همکلاسی‌های مهربان به تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت پرداخته است.