سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان درمورد محرومیت عابدزاده تا اطلاع ثانوی گفت: از شنیدن این خبر خوشحال نشدم، چون دردی از ما دوا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیوان عابدزاده، داور دیدار تیم‌های والیبال بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان به دلیل عملکرد ضعیف در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تا اطلاع ثانوی محروم شد. بانک سرمایه هفته گذشته در حالی با نتیجه 3 بر یک از سد ثامن‌الحجج خراسان گذشت که جبار قوچان‌نژاد سرمربی ثامن اعتراض زیادی به عملکرد داور مسابقه داشت و در نهایت نیز از میدان اخراج شد.

جبار قوچان‌نژاد در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: واقعیت این است که نظر خاصی ندارم و فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که حقانیت تیم‌مان ثابت شد. واقعاً از شنیدن این خبر خوشحال نیستم و ای کاش مسئولان به جای چنین تصمیمی، پیشگیری می‌کردند، چراکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

وی ادامه داد: محرومیت عابدزاده دردی از ما دوا نمی‌کند و نمی‌توانم از این بابت خوشحال باشم. مسئولان باید برای بازی ما داور بزرگتری انتخاب می‌کردند و نمی‌دانم چه شد که عابدزاده را انتخاب کردند؛ شاید بازی ما با بانک سرمایه را یک طرفه می‌دانستند که چنین تصمیمی گرفتند.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان درمورد بازی برگشت گفت: هنوز اعصاب بازیکنان‌مان خرد است، چراکه احساس می‌کنند حق‌شان ضایع شده است. به هر ترتیب ما اینقدر در طول لیگ امسال یک‌شنبه و چهارشنبه برده و باخته‌ایم که آشنایی کامل با این شرایط داریم.

قوچان‌نژاد با بیان اینکه برای بازی فردا تمام نفرات خود را در اختیار داریم، خاطرنشان کرد: از روز گذشته هواداران با برای حمایت از تیم‌مان و تماشای مسابقه دعوت کرده‌ایم و بازهم می‌خواهم از فرصت استفاده کنم وخطاب به تماشاگران‌مان بگویم «به سالن بیایید تا در کنار شما کار را به بازی سوم بکشانیم».

انتهای پیام/مhttp://fna.ir/6DACFV