فرمانده فراجا با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در گیلان گفت: قدم برداشتن در مسیر اهل بیت (ع) اثرات غیرقابل وصفی در جامعه دارد.

به گزارش ندای گیلان از ذشت،سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر چهارشنبه در همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در سالن اجتماعات ناجا در رشت اظهار کرد: خادمی در مسیر سیدالشهدا (ع) یک افتخار بزرگ و ارزشمند است که نصیب هر شخص نمی‌شود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در گیلان افزود: برگزاری این همایش بزرگ و معرفتی حرکتی هوشمندانه و اثرگذار بود.

فرمانده فراجا با بیان اینکه عاشورا و مکتب امام حسین علیه السلام دستاوردهای بزرگی به همراه داشت، گفت: نهضت امام حسین علیه السلام و مکتب عاشورا نسخه نجات بخش بشریت است.

سردار رادان با بیان اینکه خادمین امنیت اربعین حسینی فرهنگ ساز هستند، اضافه کرد: حرکت جهادی و انقلابی افراد در برقراری امنیت اربعین حسینی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به آثار و برکات قرارگیری در زیر سایه اهل بیت علیهم السلام افزود: قدم برداشتن در مسیر اهل بیت (ع) اثرات غیرقابل وصفی در جامعه دارد.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه مسیر عاشورا تا اربعین ادامه دارد، گفت: اربعین فلسفه عاشورا و مکتب امام حسین علیه السلام را بسط و گسترش داد.

سردار رادان با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: دشمن با ابزار قدرتمند رسانه و با جنگ نرم و شناختی دنبال تحریف مفاهیم دینی و استحاله فرهنگی است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه مکتب عاشورا در لایه‌های مختلف جامعه اثرگذار است، گفت: فرهنگ عاشورا با برگزاری رهاوردها و برنامه‌های ترویجی گسترش پیدا کند.

سردار رادان با تاکید بر نگاه فرهنگی و ادبی به اربعین حسینی بیان کرد: ادبیات و معارف اربعین حسینی باید مورد واکاوی ویژه قرار گیرد.

تجلیل از ۱۶۰ خادم برقراری امنیت اربعین حسینی

«سردار عزیزاله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان در این همایش اظهار کرد: امنیت در بخش‌های مختلف خط قرمز ناجا است و در این حوزه اهتمام ویژه ای داریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در گیلان افزود: در این همایش از ۱۶۰ خادم برقراری امنیت اربعین حسینی تجلیل می‌شود.