سرهنگ کمال حیدری گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری، تمام عرصه‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان شناسایی، بازدید و کارشناسی شده است و فعالیت بسیجیان در این میدان نیز با تمام قوا شروع شده است

به گزارش ندای گیلان سرهنگ کمال حیدری شامگاه جمعه در مراسم فراخوان گروهان دوم گردان بیت‌المقدس حوزه بسیج شهری رودبار اظهار داشت: سربازان بی‌ادعای ولایت در تداوم سیره نورانی شهداء و یاران امام خمینی(ره) برای دفاع از حریم ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های انقلاب و کیان اسلامی گوش به‌فرمان فرمانده معظم کل قوا، آمادگی کامل دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن هم‌چون صاعقه بر دشمنان و معاندان فرود آیند.

حیدری بیان کرد: براین اساس از ابتدای امسال سازماندهی بسیجیان شهرستان رودبار با حضور پرشور و زائدالوصف آنان در قالب حلقه‌های صالحین و شرکت در کلاس‌های معنویت‌افزایی و آموزش نظامی برای هر حلقه آغاز شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم امسال فراخوانی گروهانی شامل حلقه که در مجموع گردان بیت‌المقدس یک شهر را تشکیل می‌دهند برای سازماندهی، دوره اسلحه‌شناسی، عقیدتی، پدافند دورادور، ستون‌کشی و ورزش که مقدمه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان رودبار است، انجام می‌شود.

حیدری گفت: بسیجیان شرکت‌کننده در این فراخوانی برای رزمایش، دوره‌های تست جسمانی، راهپیمایی شبانه و تیراندازی را سپری می‌کنند و پس از آمادگی کامل با اقتدار در رزمایش استان شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه رودبار افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری، تمام عرصه‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان شناسایی، بازدید و کارشناسی شده است و فعالیت بسیجیان در این میدان نیز با تمام قوا شروع شده است./تسنیم