رضوانی گفت:امروز افتخار ما این است که روزانه یکصد پرواز داخلی و خارجی را در فرودگاه رشت داریم

به گزارش ندای گیلان،فتاح رضوانی, پیش از ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی‌های استان گیلان که در سالن همایش فرودگاه سردارجنگل رشت برگزار شد با اشاره به اینکه روابط عمومی وکیل مدافع سازمان درخارج از سازمان و مدعی العموم در داخل سازمان است تاکید کرد: روابط عمومی نتیجه افکارسنجی خارج از سازمان را تجزیه و تحلیل می کند تا مدیران تصمیم‌گیری بهتری برای سازمان خود داشته باشند.

رضوانی در ادامه با بیان اینکه فرودگاه رشت از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است و با داشتن فضایی حدود 2 هزار و 300 متر مربع، دارای بهترین موقعیت مکانی برای ایجاد نمایشگاه‌ها در استان است، اظهار کرد: فرودگاه رشت دارای فرصت‌های زیاد برای جلب سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی زیر مجموعه‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حوزه حمل و نقل هوایی و شرکت فرودگاه‌های کشور است و تعداد 54 فرودگاه مالکیتی در سراسر کشور وجود دارد, گفت: امروز افتخار ما این است که روزانه یکصد پرواز داخلی و خارجی را در فرودگاه رشت داریم.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان با بیان اینکه در چند سال اخیر 300 برابر افزایش ظرفیت پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه رشت را  داشتیم گفت: رسالت ما ارائه خدمات ایمن برای نشست و برخواست پرواز و ایجاد بستر مناسب برای سلامتی و بیمه پرواز در مسیرهای مبدا به مقصد است.