مربی دونده المپیکی کشورمان گفت: مربی رکورددار ایران هستم، اما فدراسیون با عدم اعزام به قطر باعث شد آبرویم پیش مردم برود.

احمد رمضان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی حسن تفتیان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا اظهار داشت: تفتیان رکوردی که می‌خواست بزند را نزد. من انتظار داشتم که او زیر 6 ثانیه و 5 صدم ثانیه بدود اما آخر مسابقه بدنش را ول کرد. اگر کسی بالای سر او بود رکورد بهتری می‌زد. در مجموع از رکورد او راضی نیستم چون واقعا زحمت زیادی برایش کشیدم.

وی گفت: متاسفانه فدراسیون دوومیدانی ما را باور ندارد و به همین دلیل شاید من هم دیگر در اردوها حاضر نشوم. فقط و فقط به خاطر خود تفتیان است که مربی‌اش هستم. او حتی بدون اجازه آب هم نمی‌خورد و موفقیتش هم به همین دلیل است. محمد بنا چرا در کشتی موفق است چون ورزشکاران را کنترل می‌کند.

مربی تفتیان با اشاره به در آخرین لحظات مرا از اعزام به قطر منع کردند گفت: با این وضعیت آبرویم در شهرم رفت و همه به من می‌خندیدند و می‌گفتند شاگرد تو رکورد دار ایران است و تو را اعزام نمی‌کنند.

وی ادامه داد: برای ادامه کار فدراسیون باید تکلیف خود را مشخص کند. 3 ماه است که حقوقم را نگرفتم و وارد ماه چهارم شده است. من زندگی‌ام در مشهد است و برای برگزاری اردو به تهران بیایم چطور زندگی‌ام را باید رها کنم آنهم بدون هیچ حقوقی. ما در اردوها فقط تمرین می‌کنیم و پایمان را از هتل هم بیرون نمی‌گذاریم.

رمضان‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود این بی توجهی به خاطر رای ندادن تفتیان به کیهانی است گفت: این چیز مشخصی است. یکی از مربیان علیه ما در فدراسیون جوسازی کرد که چون تفتیان در داخل سالن نیامده نباید اعزام شود و فدراسیون را علیه ما کرد.

وی گفت: می‌خواستیم بعد از مسابقات آسیایی اردویی در آمریکا داشته باشیم اما این کار را انجام ندادند از سوی دیگر حقوقمان را هم نمی‌دهند چه کار می‌توانیم انجام دهیم آیا قهرمانی و رکورد شکنی در آسیا چیز کمی بود. رفتن به فینال صد متر المپیک از کسب طلا هم با ارزش‌تر است. من به عنوان مربی می‌گویم تفتیان می‌تواند به فینال برسد.

مربی دونده المپیکی کشورمان اظهار داشت: تفتیان با 80 درصد امادگی قهرمان آسیا شده است و تمام برنامه‌های ما برای المپیک است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما فدراسیون هم باید خواسته‌ها را برآورده کند. چیز زیادی نمی‌خواهیم فقط حقمان را بدهند. یک هزارم امکانات قهرمان المپیک را هم اگر به ما بدهند راضی هستیم.

رمضان‌زاده عنوان کرد: یک مربی درجه یک خارجی اگر استخدام شود کمتر از 10 هزار دلار در ماه نمی‌گیرد اما حقوق ما در حال حاضر از یک ماساژور هم کمتر است که آن‌را هم نمی‌دهند. برگزاری اردو در تهران مانند زندان است اما ما با تمام توان تمرین می‌کنیم. گاهی اوقات آنقدر فشار تمرینات بالا است که دلم برای تفتیان می‌سوزد اما به هر حال وقتی می‌تواند در المپیک موفق باشد باید این سختی را به جان بخرد.

انتهای پیام/م

 http://fna.ir/9SA244