دلخوش گفت: حضور مردم به نظام اسلامی مشروعیت می‌دهد و اگر امروز به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در آسایش و امنیت زندگی می‌کنیم و نگاه مسلمانان دیگر به ایران است

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری،با اشاره به احیای نظام اسلامی با حضور مردم در حماسه 9 دی سال 88 اظهار کرد: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف و جلوگیری از حرکت‌های ضد دینی و ضد نظام جمهوری اسلامی که محرک آن شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه بودند، نشان دادند در تمام حوادث پشت سر رهبری و ولایت حرکت می‌کنند.

دلخوش با بیان اینکه مقام معظم رهبری و مردم به آنها که در حوادث مذکور نقش داشتند فرصت بسیاری دادند، خاطرنشان کرد: مردم باید به‌خوبی در مخالفان نظام ایستادگی کنند تا انقلاب اسلامی دچار آسیب نشود.

وی، امنیت ایران اسلامی بین کشورهای منطقه را به برکت خون شهدا، رهبری آگاه دینی و حضور خوب مردم در عرصه‌های دینی دانست و اظهار کرد: رهبری دینی و حضور مردم در صحنه به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت داده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، تبعیت از رهبری را از واجبات و ضرورت‌ها عنوان کرد و افزود: تمام افراد باید تابع ولایت باشند.

دلخوش با اشاره به اینکه فتنه سال 88 از حوادث بسیار تلخ بود، بیان کرد: آثار فتنه در جامعه باقی‌مانده و مردم باید از فتنه‌گران برائت جویند.

وی، فتنه سال 88 را سبب جریحه‌دار کردن قلب و روح مردم دانست و تصریح کرد: فتنه قابل فراموشی نیست.

سید کاظم دلخوش امروز  با اشاره به تقدیم شهدای بسیار برای تحقق انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای دو ویژگی رهبری دینی است که امام (ره) آن را پایه‌گذاری کردند و اکنون مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام در پیشبرد اهداف دین و اسلام گام‌های لازم را بر می‌دارند.

وی، حضور مردم در صحنه را دومین ویژگی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور مردم به نظام اسلامی مشروعیت می‌دهد و اگر امروز به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در آسایش و امنیت زندگی می‌کنیم و نگاه مسلمانان دیگر به ایران است، به دلیل وجود رهبری دینی و حضور مردم در صحنه است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ولایت فقیه خطر قرمز جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است، تصریح کرد: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی حوادث بسیاری را تجربه کردیم و مردم در مقابل دشمنان کشور و اسلام ایستادند و برای حفظ نظام و اسلام به‌خوبی دفاع کردند.

دلخوش به تحمیل درگیری‌های داخلی پس از انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس توسط دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: حماسه 9 دی یکی از حوادثی بود که مردم برای دفاع از نظام اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در روز عاشورا به‌دنبال آسیب وارد کردن به مردم حسینی ما بودند، بیان کرد: بعضی از گروه‌های مخالف با نظام و رهبری دینی این حوادث را ایجاد کردند.

فارس