سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه بازی مهم تیمش برابر آرسنال گفت: بازی سختی در پیش داریم، آرسنال همیشه از بهترین‌ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس فان‌خال سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در اولدترافورد پذیرای یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم. همیشه این را گفته‌ام که آرسنال یکی از بهترین تیم‌های انگلیس است. بازی فردا عصر فراتر از یک مبارزه سخت است.
فان‌خال درباره مصدومیت‌های بازیکنان تیم خود نیز گفت: مصدومیت مارسیال چندان جدی نیست. والنسیا و فلینی در آستانه بازگشت به شرایط بازی هستند. در ماه مارس مصدومان بسیاری به ترکیب تیم باز خواهند گشت و دوباره ترکیب قدرتمندی پیدا خواهیم کرد. بنابراین این بازی برای بسیاری از بازیکنان اهمیت زیادی دارد. مارکوس روخو نباید بازی کند و شاید روی نیمکت بنشیند.
فان‌خال در باره آینده خود در منچستریونایتد گفت: در روش کاری من مهم زمان حال است، اکنون فقط به بازی مهم تیم برابر آرسنال فکر می‌کنم و برایم مهم نیست که چند ماه دیگر کجا و در چه حالی خواهم بود.
مورینیو می‌تواند سرمربی آینده منچستریونایتد باشد اما اکنون من این وظیفه را بر دوش دارم و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنم.
انتهای پیام/رhttp://fna.ir/KF3AOV